در حال بارگذاری ...

داود رشیدی در نقش فیلسوف ناجی بشریت روی صحنه می‌رود

داود رشیدی، که آخرین بار با نمایش”هنر” در مجموعه تئاترشهر حضور یافت، این بار قرار است در ”نمایش‌های همراه” به کارگردانی دکتر محمود عزیزی با دو نقش روی صحنه برود. رشیدی در این کار در کنار رضا بابک ایفاگر نقش‌های متفاوتی خواهد بود. در این اثر دکتر عزیزی لیلی رشیدی و مجید جوزانی نیز حضور خواهند داشت.

داود رشیدی، که آخرین بار با نمایش”هنر” در مجموعه تئاترشهر حضور یافت، این بار قرار است در ”نمایش‌های همراه” به کارگردانی دکتر محمود عزیزی با دو نقش متفاوت روی صحنه برود.
رشیدی در این باره گفت:«در کنار رضا بابک دو اپیزود این نمایش را بازی خواهم کرد. در یک اپیزود نقش مشتری سلمانی را بازی می‌کنم که در صحبت‌های فسلفی گم می‌شود. سوال‌های پیش پا افتاده و عمیق می‌پرسم تا آن جا که قرار می‌شود جلساتی بگذاریم و تمام بشریت را نجات دهیم.»
وی درباره اپیزود دوم گفت:«در اپیزود دوم دو آمریکایی در حال قدم زدن هستند. نقش یکی از این دو نفر را بر عهده دارم که حساسیت خاصی نسبت به رئیس جمهور آمریکا دارد. در مجموع گفت‌وگوی جالب این دو تن دیدنی است.»
”نمایش‌های همراه” تمرین خود را در دفتر کار رشیدی ادامه می‌دهد. دکتر عزیزی می‌گوید:«نیاز به تمرین بیشتر در مجموعه تئاترشهر نداریم فقط سه روز پیش از اجرا برای نصب دکور و آماده شدن گروه کافی است.»
بنا به این گزارش داود رشیدی، رضا بابک، لیلی رشیدی و مجید جوزانی نقش‌های این نمایش را بر عهده دارند. ”نمایش‌های همراه” از نیمه آبان ماه در تالار چهارسو روی صحنه خواهد رفت.