در حال بارگذاری ...

فعالیت انجمن نمایش زاهدان برای حضور در جشنواره‌های استانی

انجمن نمایش زاهدان برای حضور در جشنواره‌های استانی و سوره به ترتیب هشت و چهار نمایش در نظر گرفته که در حال حاضر مشغول تمرین هستند.

انجمن نمایش زاهدان برای حضور در جشنواره‌های استانی و سوره به ترتیب هشت و چهار نمایش در نظر گرفته که در حال حاضر مشغول تمرین هستند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن نمایش زاهدان، نمایش‌هایی که در حال حاضر برای جشنواره استانی در حال تمرین هستند به ترتیب عبارتند از: نمایش”هامون هامون است” نوشته و کارگردانی غلامرضا پودینه، نمایش”سرگذشت درگذشت چشم” نوشته منصور فارسی و کارگردانی رضا خدادادبیگی و نمایش”خروس” نوشته محمد رحمانیان و کارگردانی آناهیتا ریس‌باف. همچنین نمایش”شبح گاگارین” نوشته منصور فارسی و کارگردانی علی جامی نیز از جمله نمایش‌های در حال تمرین برای حضور در جشنواره استانی هستند.
از دیگر نمایش‌هایی که برای حضور در جشنواره استانی در انجمن نمایش زاهدان در حال تمرین هستند می‌توان به نمایش‌های”پایان روز خوش سرهنگ” نوشته سیدابوالفضل هاشمی و کارگردانی سیدرضا عمرانی‌نسب و”طاووس” نوشته صادق عاشورپور و کارگردانی عباس کیخا و”قبل از خوردن شیر کاکائو ترک نخواهم کرد” نوشته حسن گلدوست و کارگردانی آناهیتا ریس‌باف اشاره کرد.
بنا به این گزارش، انجمن نمایش زاهدان چهار نمایش را برای حضور در جشنواره سوره در نظر گرفته که به ترتیب عبارتند از: نمایش‌های”سفر شبانه” نوشته آزاده ثابت و کارگردانی مجید عصمت‌پناه و”شهر مرگبار” نوشته رویا مختاری و کارگردانی امین میری.
همچنین نمایش‌های”من فقط انجام وظیفه کردم” نوشته و کار سیدابوالفضل هاشمی و”مسافران” نوشته سیدابوالفضل هاشمی و کارگردانی سیدمهدی هاشمی در جشنواره تئاتر سوره حضور خواهند داشت.
گفتنی است انجمن نمایش زاهدان، همزمان با برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، اجرای تعزیه‌ای با نام”از محراب تا معراج” را به مناسبت ماه مبارک رمضان، به کارگردانی سیدمهدی هاشمی از 19 تا 23 رمضان در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر خواهد داشت.