در حال بارگذاری ...

برگزاری جشنواره‌های سنتی و عروسکی به زمان دیگری موکول شد

با توجه به محدودیت زمان باقیمانده همچنین محدودیت اعتبار و امکانات کافی به طور همزمان امکان برگزاری جشنواره‌ها به طور توأمان میسر نبوده و تنها در این ایام، جشنواره بین‌المللی تئاترفجر انجام خواهد پذیرفت. بنابراین اداره کل هنرهای نمایشی ضمن سپاس از تلاش انجام پذیرفته برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی را به زمان دیگری موکول می‌نماید.بدیهی است گروه‌های نمایشی آئینی و سنتی که طرح متن آنان مورد پذیرش اولیه قرار گرفته زمان بازبینی متعاقباً به اطلاع آنان خواهد رسید.

به دلیل محدودیت زمان باقیمانده و محدودیت اعتبار و امکانات برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی و عروسکی به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی طی جلسه مشترکی که ستاد برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی با حضور علی نصیریان دبیر این جشنواره و حسین پارسایی رئیس اداره کل هنرهای نمایشی درباره وضعیت برگزاری جشنواره‌ها تشکیل شد موارد زیر به تصویب رسید:
1- با توجه به محدودیت زمان باقیمانده همچنین محدودیت اعتبار و امکانات کافی به طور همزمان امکان برگزاری جشنواره‌ها به طور توأمان میسر نبوده و تنها در این ایام، جشنواره بین‌المللی تئاترفجر انجام خواهد پذیرفت. بنابراین اداره کل هنرهای نمایشی ضمن سپاس از تلاش انجام پذیرفته برگزاری جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی را به زمان دیگری موکول می‌نماید.
2- بدیهی است گروه‌های نمایشی آئینی و سنتی که طرح متن آنان مورد پذیرش اولیه قرار گرفته زمان بازبینی متعاقباً به اطلاع آنان خواهد رسید.
3- همچنین با توجه به شرایط فوق و درخواست هنرمندان و نمایشگران عروسکی، برگزاری جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی نیز به طور مستقل به زمان دیگری موکول گردید.