در حال بارگذاری ...

باران کوثری به گروه”در میان ابرها” پیوست

باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون برای نخستین بار با بازی در نمایش”در میان ابرها” روی صحنه تئاتر حاضر می‌شود.کوثری که بازی در فیلم‌هایی چون”رقص در غبار”، ”زیر پوست شهر”، ”خوابگاه دختران” و”گیلانه” را در کارنامه هنری خود دارد طی دو هفته تمرین باید برای اجرا آماده شود.

باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون برای نخستین بار با بازی در نمایش”در میان ابرها” روی صحنه تئاتر حاضر می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”در میان ابرها” به کارگردانی امیررضا کوهستانی از نیمه آبان در تالار قشقایی و با همراهی باران کوثری و حسن معجونی روی صحنه می‌رود.
کوثری که بازی در فیلم‌هایی چون”رقص در غبار”، ”زیر پوست شهر”، ”خوابگاه دختران” و”گیلانه” را در کارنامه هنری خود دارد طی دو هفته تمرین باید برای اجرا آماده شود.
گروه کوهستانی را محمدرضا حسین‌زاده، مهین صدری و روح‌الله حق‌گوی‌لسان همراهی می‌کنند. این نمایش که با همراهی شیوا فلاحی در جشنواره‌های بین‌المللی اسپاکپاکل سوئیس، تئاتر بلژیک و تئاتر باستیل فرانسه شرکت کرده بود، جایزه ویژه فستیوال زوریخ سوئیس را از آن خود کرد.
”در میان ابرها” حکایت مهاجرت ایمور، پسری است که در ایل قشقایی به دنیا آمده، اما با مرگ پدر و مادرش به شهر کوچ می‌کند و اینک در راه رسیدن به انگلستان است. ایمور در این راه با زن بارداری همسفر می‌شود که او نیز برای گرفتن پناهندگی قصد دارد فرزندش را در اروپا به دنیا بیاورد.