در حال بارگذاری ...

کارگاه نمایش تئاترشهر یک ساله شد

کارگاه نمایش تئاترشهر با اجرای نمایش "زمین صفر" کار آتیلا پسیانی رسماٌ فعالیت خود را از آبان ۸۳ آغاز کرد و هم‌اکنون با اجرای نمایش"گنگ خواب دیده" دومین سال فعالیت خود را پی‌ می‌گیرد. این در حالی است که در یک سال گذشته جمعاً ۱۲ نمایش در کارگاه نمایش اجرا شده است.

کارگاه نمایش تئاترشهر یک ساله شد
کارگاه نمایش تئاترشهر با اجرای نمایش"گنگ خواب دیده" دومین سال فعالیت خود را آغاز می کند.
به گزارش روابط عمومی تئاترشهر، ساخت کارگاه نمایش تابستان سال 83 توسط آتیلا پسیانی پیشنهاد شد و با پیگیری های حسین پارسایی و همت علی صفری معاون فنی و پرسنل تئاترشهر آماده و با اجرای نمایش "زمین صفر" کار آتیلا پسیانی رسماٌ فعالیت خود را از آبان 83 آغاز کرد.
با بهره برداری از کارگاه نمایش مکانی اختصاصی برای کارگاه های تئاتر ایجاد شــد. نمایش هایی با مختصات تئاتر تجربی و امکانات اندک می توانند در آن اجرای محدودی داشته باشند.
در یک سال گذشته جمعاً 12 نمایش در کارگاه نمایش اجرا شده و اکنون هم در آغاز دومین سال فعالیت آن نمایش "گنگ خواب دیده" اجرا می شود.
آتیلا پسیانی می گوید:«امیدوارم کارگاه نمایش کماکان بتواند برنامه خود را در آینده نیز با اتکا به همیاری های مدیریت تئاترشهر ادامه دهد، و قدمی کوچک در حفظ و نگهداری از تئاتر تجربی و پویا برداشته باشد.»



روابط عمومی تئاترشهر