در حال بارگذاری ...

نمایش گنگ خواب دیده نوشته و کار آتیلا پسیانی سرانجام پس از حضور در کشورهایی چون آلمان،اسکاتلند، انگلستان،ژاپن،تایوان و ... به مدت یک هفته در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می شود. این نمایش پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر دو اجرا داشت و از اسفندماه 1379 تا اردیبهشت 1380 در تالار خانه خورشید 50 شب اجرا شد.

نمایش گنگ خواب دیده نوشته و کار آتیلا پسیانی سرانجام پس از حضور در کشورهایی چون آلمان،اسکاتلند، انگلستان،ژاپن،تایوان و ... به مدت یک هفته در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می شود. این نمایش پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر دو اجرا داشت و از اسفندماه ۱۳۷۹ تا اردیبهشت ۱۳۸۰ در تالار خانه خورشید ۵۰ شب اجرا شد.

نمایش"گنگ خوابدیده" نوشته و کار آتیلا پسیانی پس از 50 اجرا در تهران و 67 اجرا در کشورهای مختلف جهان از 8 آبان ماه به مدت یک هفته در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی تئاترشهر، ستاره پسیانی و فاطمه تقوی بازیگران این نمایش هستند و طراحی آن را آتیلا پسیانی انجام داده است.
نمایش گنگ خواب دیده در نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر دو اجرا داشت و از اسفندماه 1379 تا اردیبهشت 1380 در تالار خانه خورشید 50 شب اجرا شد و پس از آن نیز اجراهایی در خارج از کشور داشته است: سال 1380 سه اجرا در پاریس و سه اجرا در مولهایم آلمان، سال 1381 یک اجرا در گلاسکوی اسکاتلند، دو اجرا در لندن، یک اجرا در کاردیف ولز، 7 اجرا در جشنواره لینکلن سنتر نیویورک آمریکا و یازده اجرا در جشنواره ادینبورو اسکاتلند، در سال 1382 دو اجرا در جشنواره آسیا آسیا را می بیند توکیو، دو اجرا در جشنواره تایپه تایوان و دو اجرا در بولونیای ایتالیا، در سال 1383 بیست و هشت اجرا در 24 شهر هلند، سال 1384 دو اجرا در جشنواره اسپکتاکل زوریخ سوئیس، یک اجرا در اکسپونتو لیوبیانای اسلوونی، یک اجرا در جشنواره فیات پودگوریتسای مونته نگرو و یک اجرا در جشنواره مس ساریووی بوسنی هرزگوین.
"گنگ خواب دیده" تا 13 آبان هر روز ساعت 20 در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا می شود.