در حال بارگذاری ...

گروه نمایش آزیتا حاجیان تکمیل شد

مهراوه شریفی‌نیا، دستیار کارگردان نمایش ”خانم و آقای x ” گفت:«گروه در دو بخش همسرایان و بازیگران به تمرین می‌پردازد. گروه همسرایان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر و با نظارت من تمرین می‌کنند و گروه بازیگران با تقسیم روزهای کاری براساس پرده‌های نمایش در تالار هنر و با نظارت کارگردان تمرین می‌کنند.»

احمد مهرانفر، عباس غفاری، انوش معظمی و میرطاهر مظلومی به گروه حاجیان ملحق شدند.
به گزارش سایت ایران تئاتر،”خانم و آقای x” که نام جدیدی بر اجرای نمایش”زن نیک ایالت سچوان” است در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر و تالار هنر به تمرین خود ادامه می‌دهد.
مهراوه شریفی‌نیا، دستیار کارگردان در این باره گفت:«گروه در دو بخش همسرایان و بازیگران به تمرین می‌پردازد. گروه همسرایان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر و با نظارت من تمرین می‌کنند و گروه بازیگران با تقسیم روزهای کاری براساس پرده‌های نمایش در تالار هنر و با نظارت کارگردان تمرین می‌کنند.»
وی ساعات تمرین را 13 تا 17 و 20 تا 23 عنوان کرد. گروه بازیگران این نمایش 17 نفرند و 12 همسرا نیز نقش‌های دیگر را بر عهده دارند. نام مهدی مطلق، وحید میریونسی، رامین تقی‌زاده، مهتاب باجلان، هدیه رضایی، ابوالفضل کاظمی، نیکا سلیمانی، عباس محسنی‌فر، سپیده ابراهیم، علی دستان‌پور، علیرضا پروین‌فر، اشکان اشکبوس در میان همسرایان و بازیگران دیده می‌شود.
گفتنی است”خانم و آقای x” از نیمه آذر روی صحنه می‌رود.