در حال بارگذاری ...

نمایشنامه‌های شاخص ملودرام در جلسات نمایشنامه‌خوانی فرهنگسرای نیاوران

در اولین هفته نمایشنامه”سه قطعه” با نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو اجرا می‌شود. در این نمایشنامه‌خوانی شایسته ایران، نصیر ملکی‌جو و پگاه کاظمی نقش‌خوانی می‌کنند.

چهارمین دوره جلسات نمایشنامه‌خوانی موضوعی فرهنگسرای نیاوران شنبه 21 آبان ماه آغاز می‌شود. این جلسات مانند دوره‌های گذشته ساعت 17 شنبه و یکشنبه هر هفته در سالن گوشه برپا خواهد شد و یکشنبه پس از اجرا، جلسه نقد و بررسی برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر،در اولین هفته نمایشنامه”سه قطعه” با نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو اجرا می‌شود. در این نمایشنامه‌خوانی شایسته ایران، نصیر ملکی‌جو و پگاه کاظمی نقش‌خوانی می‌کنند.
28 و 29 آبان”طلبکارها” نوشته آگوست استریندبرگ با کارگردانی هومن کیانی، 5 و 6 آذر”با من مثل باران حرف بزن و بگذار بشنوم” نوشته تنسی ویلیامز به کارگردانی هومن زندی، 12 و 13 آذر”سهراب اسب، سنجاقک” نوشته بیژن مفید با کارگردانی آزاده شاه‌میری و 19 و 20 آذر”زندگی ضربدر 2” نوشته یاسمینا رضا با کارگردانی سارا نفر روخوانی خواهد شد. جلسات هفتگی، 26 تا 30 آذر به جهت همزمانی با دومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌خوانی یک هفته برپا نمی‌شود و پس از جشنواره این دوره تا اسفند 84 ادامه خواهد یافت.