در حال بارگذاری ...

اکبر رادی: قرار نیست جدیدترین نمایشنامه‌ام را بخوانم

اکبررادی، نمایشنامه نویس پیشکسوت، یکی از نمایشنامه‌های خود را در جلسات نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر خواهد خواند.

ایسنا: اکبررادی، نمایشنامه نویس پیشکسوت، یکی از نمایشنامه‌های خود را در جلسات نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر خواهد خواند.
طبق برنامه‌ی هر ساله کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر،‌یک جلسه به روخوانی نمایشنامه‌ای از اکبر رادی اختصاص خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، این جلسه شنبه پایان دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد اما اکبر رادی هنوز تصمیم نگرفته که کدام یک از آثار خود را در این جلسه روخوانی کند.
این استاد نمایشنامه نویسی همچنین بخشی از یکی از متون خود را در مراسم بزرگداشت خود که 28 روز آبان ماه برگزار می‌شود، خواهند خواند.
رادی درباره‌ی نمایشنامه انتخابی خود به خبرنگار ایسنا گفت: گرچه عنوان شده که جدیدترین نمایشنامه‌ام را می‌خوانم اما چنین نیست زیرا طبعا باید متنی را انتخاب کنم که در حوصله‌ی آن جمع باشد و با وضعیت ویژه‌ی آن روز هماهنگی داشته باشد.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر نیز نمایش, ملودی شهربارانی” دیگر اثر اکبر رادی به کارگردانی هادی مرزیان در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود رادی این نمایشنامه را در سال 76 نوشته است.
همچنین احتمال دارد مرزبان، نمایشنامه دیگر رادی، “پایین” گذر سقاخانه” را در جشنواره‌ی تئاتر فجر اجراکند.
رادی، سال گذشته این نمایش را در جلسات نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان خانه‌ تئاتر نمایشنامه خوانی کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.