در حال بارگذاری ...

برنامه اجراهای نمایشی ده روز پایان آبان ماه در رادیو

اداره کل نمایش رادیو از جمله بخش‌های فعال رادیو در زمینه پخش آثار نمایشی است. برای مثال رادیو شبکه فرهنگ رادیو نمایش”حتی یک کلمه هم نگفت” نوشته هانریش بل و تنظیم آرش پارساخو و کارگردانی محس علیخانی را برای برنامه از رمان تا نمایش آماده پخش دارد که هر شب از ساعت ۳۰/۲۲ و از ۲۱ آبان ماه پخش می‌شود.

جدول پخش برنامه‌های اداره کل نمایش رادیو از شنبه 21 آبان تا اول آذر ماه اعلام شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”شکار یک سیاهپوست” نوشته ارسکین کالدول با تنظیم و کارگردانی جواد پیشگر در قصه شب شبکه سراسری رادیو هر شب ساعت 22 و از 21 آبان ماه پخش می‌شود.
این نمایش را که هنرمندان اداره کل نمایش‌های رادیو بازی کرده‌اند، ماهراد توکلی تهیه کرده و علی حاجی‌نورزوی صدابرداری آن را به عهده دارد.
شبکه فرهنگ رادیو نمایش”حتی یک کلمه هم نگفت” نوشته هانریش بل و تنظیم آرش پارساخو و کارگردانی محس علیخانی را برای برنامه از رمان تا نمایش آماده پخش دارد که هر شب از ساعت 30/22 و از 21 آبان ماه پخش می‌شود.
”از رمان تا نمایش” با سردبیری نادر برهانی‌مرند تهیه کنندگی محمد مهاجر تهیه می‌شود که علی حاجی‌نوروزی به عنوان صدابردار و فرشاد آذرنیا به عنوان افکتور او را همراهی کرده‌اند.
شبکه تهران رادیو نیز نمایش”مجبور” نوشته نورالدین جوادیان و کارگردانی جواد پیشگر را برای پخش در ساعت 23 آماده کرده است. این نمایش را پیروز صدرایی صدابرداری و محمد مهاجر تهیه کرده که با سردبیری جهانشاه آل‌محمود از 26 آبان ماه پخش می‌شود.
شبکه جوان رادیو نیز هر روز ساعت 13 یک نمایش رادیویی را آماده پخش دارد. شنبه و یک شنبه، ”نان و شعر” به کارگردانی محمد عمرانی، دوشنبه و سه شنبه”شاهد تنهایی” به کارگردانی میکائیل شهرستانی و چهارشنبه”فرمول2” به کارگردانی مهین فردنوا از این شبکه پخش می‌شود.