در حال بارگذاری ...

بیش از شش هزار تماشاگر برای مجموعه تئاترشهر

۶۱۶۴ تماشاگر در دو هفته اخیر به تماشای نمایش‌های مجموعه تئاترشهر نشستند و نمایش”ملودی شهر بارانی” با ۵۲۵۷ تماشاگر در ۱۳ شب اجرا بالاترین میزان تماشاگران را داشته است.

6164 تماشاگر در دو هفته اخیر به تماشای نمایش‌های مجموعه تئاترشهر نشستند و نمایش”ملودی شهر بارانی” با 5257 تماشاگر در 13 شب اجرا بالاترین میزان تماشاگران را داشته است.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”در میان ابرها” به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تالار قشقایی با 493 تماشاگر طی شش اجرا در رتبه دوم و”مکبث” اثر آرش دادگر در تالار نو با 359 تماشاگر در 14 اجرا در رتبه سوم قرار دارند.
نمایش”گفت‌وگو” طی دو اجرا و در تالار سایه 59 تماشاگر داشته است. این در حالی است که نمایش”سیاه و سفید و گل نسترن” به کارگردانی حسین نصرآبادی و در تالار کوچک طی سه اجرا با 16 تماشاگر کمترین میزان تماشاگر را داشته است.
گفتنی است نمایش”تئاتر بی‌حیوان” به کارگردانی دکتر محمود عزیزی از یک شنبه 22 آبان ماه در تالار چهارسو روی صحنه خواهد رفت.
پس از اجرای نمایش”من نمی‌شکنم” تالار مولوی میزبان نمایش”هفت بیجار یونانی” به کارگردانی پژمان بازرگان خواهد بود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار سنگلج، نمایش”من نمی‌شکنم” 30 اجرا را به خود اختصاص داده و در حال حاضر یک هفته از اجرای آن می‌گذرد و با پایان اجرای این نمایش، نمایش”هفت بیجار” روی صحنه خواهد رفت.
بنا به این گزارش نمایش”هفت بیجار یونانی” نمایشی ترکیبی است که در آن بازخوانی، سیاه بازی، خیمه شب بازی، لال بازی، شل پوشی، مرثیه و تعزیه دیده می‌شود. این نمایش داستان هومر، در قالب شیوه‌های نمایش ایرانی ساخته و پرداخته شده و حوادث و حرف‌های اصلی توسط سیاه در نمایش گفته می‌شود.
گفتنی است تالار سنگلج پس از اجرای نمایش”هفت بیجار یونانی” میزبان نمایش”ارباب پاکروان و نوکرش ماهک خوش سیما” به کارگردانی محمدحسین ناصربخت خواهد بود که در حال حاضر در اداره برنامه‌های تئاتر در حال تمرین است.