در حال بارگذاری ...

اکبر رادی به تماشای”ملودی شهر بارانی” نشست

تحریر اولیه این نمایشنامه در سال ۷۶ به پایان رسید که در آن زمان”بوی باران لطیف است” نام داشت، اما اکبر رادی در تحریرهای بعدی نام”ملودی شهر بارانی” را برای نمایشنامه انتخاب کرد و عنوان”بوی باران لطیف است” را برای نام صحنه اول نمایشنامه استفاده کرد.

اکبر رادی نویسنده نمایشنامه”ملودی شهر بارانی” پنجشنبه گذشته به تماشای اجرای این نمایشنامه به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر نشست.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”ملودی شهر بارانی” به نویسندگی اکبر رادی هم اینک به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است.
همچنین در این روز اسماعیل خلج و بهروز افخمی نیز در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر حضور داشتند و به تماشای این نمایش نشستند. در پایان نمایش نیز اکبر رادی روی صحنه حضور پیدا کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.
گفتنی است تحریر اولیه این نمایشنامه در سال 76 به پایان رسید که در آن زمان”بوی باران لطیف است” نام داشت، اما اکبر رادی در تحریرهای بعدی نام”ملودی شهر بارانی” را برای نمایشنامه انتخاب کرد و عنوان”بوی باران لطیف است” را برای نام صحنه اول نمایشنامه استفاده کرد.
همچنین این نمایشنامه برای اولین بار در استان گیلان و در شهر رشت توسط هنرمندان این استان روی صحنه رفت که با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم این شهر روبرو شد. این نمایش به کارگردانی رضا میرمعنوی بعدها در جشنواره تئاتر سوره در شهر کرمانشاه شرکت کرد و به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره انتخاب شد، در اجرای فعلی این نمایش در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر بازیگرانی چون اصغر همت و دانیال حکیمی به ایفای نقش می‌پردازند.
گفتنی است سال‌ها قبل هم در اجرای یکی از نمایشنامه‌های اکبر رادی تحت عنوان”آهسته با گل سرخ نیز به کارگردانی هادی مرزبان، اصغر همت و دانیال حکیمی در مقابل یکدیگر به ایفای نقش پرداخته بودند.