در حال بارگذاری ...

اعلام اسامی نامزدهای جوایز تئاتر لندن

"وست اند لندن" با نمایش هایی همچون" دون کارلوس"،" مری پاپینز" و" بیلی الیوت" به لیست نامردان جوایز تئاتر" ایونینگ" استاندارد بازگشته است.

ایلنا: "وست اند لندن" با نمایش هایی همچون" دون کارلوس"،" مری پاپینز" و" بیلی الیوت" به لیست نامردان جوایز تئاتر" ایونینگ" استاندارد بازگشته است.
این جوایز در لندن برگزار می شود و امسال بر خلاف سال گذشته تئاتر ملی حاکم لیست نامزدها نیست تنها حضور تئاتر ملی دراین لیست با نمایش 2000 سال اثر" مایک لی" است ؛ در این فهرست چهار اثر از" فردریش شیلر"، نمایشنامه نویس آلمانی به چشم می خورد.
این گزارش حاکی است "دون کارلوس " اثر نمایشنامه نویس قرن 18 در دو بخش طراحی و کارگردانی نامزد شده است .
" درک یاکوبی" ‌‏بازیگر این نمایش در بخش بهترین بازیگر مرد نامزد است ، رقیب او در این بخش" بریان دنهی" برای بازی در" مرگ دست فروش" است.
در بخش بهترین بازیگری نقش اول زن "هریت والتر" برای بازی در" مری استوارت" اثر" شیلر"،" اوابست" برای بازی در نمایش" بارنی در هداگابلر"،" کلید هیگینز" برای بازی در" مرگ دستفروش" و" کریستین اسکات توماس" برای بازی در نمایش" آن چنان که مرا می خواهی" نامزد شده اند.
همچنین در فهرست نامزدهای جوایز تئاتر لندن نمایشهای" 2000 سال" ،" یکشنبه خونین "، " برداشت" و" خانه" نامزد دریافت جایزه بهترین نمایش هستند.
بیلی الیوت و مری پاپینز نیز در بخش بهترین موزیکال رقابت می کنند در بخش بهترین کارگردانی ریچارد ایر برای کار به روی مری پاپینز و هداگابلر و جاناتان کنت برای کار به روی آن چنان که مرا می خواهی نامزد شده اند.
لازم به ذکر است که مراسم اهدا این جوایز روز 28 نوامبر 7 آذر در هتل ساوی لندن برگزار می شود.