در حال بارگذاری ...

در انتخاب نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر فقط نظر شورای انتخاب اهمیت دارد

حسین مسافرآستانه دبیر بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت:هیچ سهمیه‌ای برای استان‌ها در نظر گرفته نشده و فقط نظر شورای انتخاب اهمیت دارد. ممکن است یک استان هیچ شرکت کننده‌ای برای فجر نداشته باشد ولی استان دیگر با چند اثر در فجر شرکت کند.

شورای انتخاب نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر از میان منتخبان جشنواره استانی در حین اجرای عموم، بهترین نمایش‌ها را انتخاب خواهد کرد.
حسین مسافرآستانه دبیر بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، با مطلب بالا گفت:«هیچ سهمیه‌ای برای استان‌ها در نظر گرفته نشده و فقط نظر شورای انتخاب اهمیت دارد. ممکن است یک استان هیچ شرکت کننده‌ای برای فجر نداشته باشد ولی استان دیگر با چند اثر در فجر شرکت کند.»
وی درباره اعضای شورای انتخاب فجر گفت:«تا پایان تمامی جشنواره‌های استانی و اعلام نتایج، نام افراد را اعلام نخواهم کرد ولی در نهایت مجوز حضور نمایش‌ها در فجر با امضای این افراد صادر خواهد شد.»
وی که در حال حاضر میهمان اختتامیه جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی است درباره جشنواره تبریز گفت:«استان آذربایجان شرقی یکی از پرتعدادترین جشنواره‌های استانی را برگزار کرده که در آن بیش از 20 گروه نمایشی حضور دارند.»
وی ادامه داد:«نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی از میان اجراهای یک ساله شهرستان‌های این استان به ویژه شهر تبریز انتخاب شده‌اند.»
وی با ابراز رضایت از فعالیت انجمن نمایش تبریز گفت:«تعداد زیاد کارهای استان و توجه به کیفیت بالای آثار در کنار تداوم سالیانه اجراها در این استان باعث خوشحالی من است.»
گفتنی است هفدهمین جشنواره استانی تبریز از 21 تا 25 آبان در شهر تبریز بر پا و مراسم اختتامیه آن امروز در تبریز برگزار می‌شود.