در حال بارگذاری ...

750 نسخه کتاب به انجمن نمایش شش استان کشور ارسال کرده‌ایم

مهرداد رایانی‌مخصوص مسئول دفتر پژوهش و انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی با تاکید بر براین‌که تمامی کتاب‌ها با وجود محدودیت‌های محلی حفظ شده‌اند، تصریح کرد:حداقل ۶۰۰ نسخه از هر شماره از تمام مجلاتی که موجود بوده در دفتر انتشارات نمایش نگهداری می‌شوند. ضمن این که در همین مدت کوتاه هم حدود ۱۵۰ نسخه کتاب به بنیاد شهید و ۷۵۰ نسخه به انجمن نمایش‌های شش استان کشور ارسال کرده‌ایم.

با توجه به محدودیت‌های محلی انتشارات نمایش و تعداد زیاد این مجلات، تنها بخشی از این مجلات که در معرض بارش باران یا تابش آفتاب قرار گرفته بودند برای تبدیل از محل انتشارات به جای دیگری منتقل شدند.
مهرداد رایانی‌مخصوص مسئول دفتر پژوهش و انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، در توضیح چگونگی استفاده و بهره‌گیری از مازاد مجلات نمایش که در دفتر این انتشارات موجود است، گفت:«تعداد زیادی از این مجلات در پشت بام کنار دفتر مربوطه وجود داشت که فضای کافی برای حفظ آن‌ها موجود نبود، به همین دلیل این جملات برای خمیر شدن از آن جا منتقل شدند.»
وی تصریح کرد:«تمامی کتاب‌ها با وجود محدودیت‌های محلی که داریم حفظ شدند، حتی پوسترها و بروشورهایی که در حوزه اداره کل هنرهای نمایشی چاپ شدند و مجلاتی که وجود داشتند نگهداری شده‌اند و قرار است آن‌ها را به مرکز اسناد تئاترشهر ارسال کنیم تا به این ترتیب از لحاظ تاریخی ثبت شوند.»
رایانی در پایان اشاره کرد:«حداقل 600 نسخه از هر شماره از تمام مجلاتی که موجود بوده در دفتر انتشارات نمایش نگهداری می‌شوند. ضمن این که در همین مدت کوتاه هم حدود 150 نسخه کتاب به بنیاد شهید و 750 نسخه به انجمن نمایش‌های شش استان کشور ارسال کرده‌ایم.»