در حال بارگذاری ...

”اردشیر صالح‌پور” به سمت دبیر کنگره بزرگ تئاتر کشور منصوب شد

اردشیر صالح‌پور با حکم حسین پارسایی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، به سمت دبیری کنگره بزرگ تئاترشهر منصوب شد. در متن حکم وی آمده است:با توجه به تجارب جنابعالی در تصدی مدیر طرح و برنامه و ضرورت پرداختن به وضعیت تئاتر کشور و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های تئاتر به منظور تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و اتخاذ خط مشی تئاتر ایران براساس همیاری و همفکری جامعه تئاتر کشور با حضور اصحاب و اولیاء تئاتر شهرستان و تهران، شما را به عنوان دبیر کنگره بزرگ تئاتر کشور منصوب می‌نمایم.

طی حکمی از سوی حسین پارسایی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، اردشیر صالح‌پور به سمت دبیری کنگره بزرگ تئاترشهر منصوب شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر در متن حکم صالح‌پور، چنین آمده است:
«با توجه به تجارب جنابعالی در تصدی مدیر طرح و برنامه و ضرورت پرداختن به وضعیت تئاتر کشور و تدوین طرح‌ها و برنامه‌های تئاتر به منظور تحقق بخشیدن به آرمان‌ها و اتخاذ خط مشی تئاتر ایران براساس همیاری و همفکری جامعه تئاتر کشور با حضور اصحاب و اولیاء تئاتر شهرستان و تهران، شما را به عنوان دبیر کنگره بزرگ تئاتر کشور منصوب می‌نمایم. امید است در تحقق اهداف فوق و تعامل و تعاطی آراء هر چه بیشتر میان هنرمندان و متصدیان تئاتر کشور موفق و موید باشید.»
اردشیر صالح‌پور که از مدرسان و پژوهشگران تئاتر به شمار می‌رود، در حال حاضر مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی است.
گفتنی است کنگره بزرگ تئاتر کشور در روزهای هشتم و نهم آذر ماه سال جاری با هدف گردهمایی و ارتباط هر چه نزدیک‌تر میان خانواده تئاتر، زدودن فاصله‌ها و کدورت‌ها و برقراری‌ وحدت و همدلی میان مسئولان و هنرمندان در محل تالار وحدت برگزار خواهد شد.
روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی