در حال بارگذاری ...

محمود فرهنگ، کریم اکبری‌مبارکه و صادق صفایی‌ داوران جشنواره استانی سنندج

آثار شرکت کننده در این جشنواره از بین ۲۹ متن انتخاب شده‌اند که به ترتیب شش نمایش صحنه‌ای و دو نمایش خیابانی هستند. نمایش‌های صحنه‌ای شرکت کننده در این جشنواره به ترتیب عبارتند از”کاشک یک تله داشتم” به کارگردانی موسی هدایتی از قروه و ...

هفدهمین جشنواره تئاتر استانی سنندج از 30 آبان ماه تا سوم آذر ماه با میزبانی هشت گروه نمایش صحنه‌‌ای و خیابانی در سنندج برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از دبیرخانه هفدهمین جشنواره تئاتر استانی سنندج آثار شرکت کننده در این جشنواره از بین 29 متن انتخاب شده‌اند که به ترتیب شش نمایش صحنه‌ای و دو نمایش خیابانی هستند. نمایش‌های صحنه‌ای شرکت کننده در این جشنواره به ترتیب عبارتند از”کاشک یک تله داشتم” به کارگردانی موسی هدایتی از قروه، ”پیامبر شوریده” نوشته و کار صابر دل‌بینا از سنندج، ”بیا ای مرگ زیبا” نوشته و کار عبید رستمی از سنندج، ”دنیا که هیچ...” به کارگردانی فرزاد حسن‌میرزایی از بانه،”کافه مورچه” به کارگردانی کیوان لطفی از سنندج و”صدای بی‌دلیل باد” به کارگردانی علی ظفرقهرمان‌نژاد از سقز.
همچنین دو نمایش خیابانی در این جشنواره شرکت دارند که در چهار نوبت برای علاقه‌مندان اجرا می‌شوند. عبارتند از: نمایش‌های”معرکه یک پهلوان” به کارگردانی محمد زارع‌زاده از سقز و”زندان فراری” به کارگردنی مختار محمدی از مریوان.
گفتنی است محمود فرهنگ، کریم اکبری‌مبارکه و صادق صفایی به عنوان داوران هفدهمین جشنواره تئاتر استانی حضور دارند و سوم آذر ماه مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.