در حال بارگذاری ...

نمایش”کابوس خیابان هفدهم” با پایان آذرماه در تالار سایه روی صحنه می‌رود

”کابوس خیابان هفدهم” متشکل از دو اپیزود است. اپیزود اول در مورد دو نویسنده است که بر سر یک اثر چاپ شده که بسیار پرفروش و پرمخاطب بوده با یکدیگر درگیر هستند و اپیزود دوم نیز در مورد قتلی است که در خیابان هفدهم شهر اتفاق می‌افتد و پلیس به دنبال قاتل می‌گردد.

نمایش”کابوس خیابان هفدهم” به کارگردانی مسعود موسوی از 28 آذر تا 28 دی ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
مسعود موسوی کارگردان نمایش”کابوس خیابان هفدهم” در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«این نمایش متشکل از دو اپیزود است که اپیزود اول نوشته هوشنگ فضل و اپیزود دوم نوشته یحیی عسگری است. داستان اپیزود اول در مورد دو نویسنده است که بر سر یک اثر چاپ شده که بسیار پرفروش و پرمخاطب بوده با یکدیگر درگیر هستند و هر کدام مدعی داشتن سوژه اولیه هستند. اپیزود دوم نیز در مورد قتلی است که در خیابان هفدهم شهر اتفاق می‌افتد و پلیس به دنبال قاتل می‌گردد.»
کارگردان نمایش”کابوس خیابان هفدهم” در ادامه افزود:«در این نمایش که محصول گروه”پژواک” است بازیگرانی چون پرستو کرمی، امیرحسین حسینی، جواد عزتی، شیوا خسرومهر، حسام منظور، مهدی کمالی و مسعود موسوی ایفای نقش دارند.
همچنین پیام فروتن طراح صحنه، امیر رجبی طراح بروشور و آفیش نمایش، حسام منظور دستیار اول کارگردان، شادی واحدی منشی صحنه و مهدی کمالی مدیر صحنه هستند.
عوامل اجرایی این نمایش نیز متشکل از سعید ریاحی، آهو ایمانی، فرزانه عابدینی و مسعود طیبی و علی اوقازیان عکاس نمایش و پیمان شیخی مسئول روابط عمومی نمایش هستند.
گفتنی است این نمایش که از دو داستان جداگانه تشکیل شده برای اولین بار روی صحنه خواهد رفت.
همچنین موسوی پیش از این نمایش ”زندگی چیز خوبیه” نوشته داریوش رعیت را در تالار کوچک تئاتر شهر و در سال 80 روی صحنه برده بود.