در حال بارگذاری ...

تشکیل سه انجمن جدید در خانه تئاتر

به زودی سه انجمن جدید در خانه تئاتر تاسیس می‌شود. هیئت مدیره خانه تئاتر دیروز در جلسه خود پس از درخواست‌های هنرمندان مختلف در رشته‌هایی چون طراحان حرکات موزون، تئاتر کودک و نوجوان و آهنگساز مصوب کرد تا این سه انجمن در خانه تئاتر در سال ۱۳۸۴ تاسیس شود.

تشکیل سه انجمن جدید در خانه تئاتر
به زودی سه انجمن جدید در خانه تئاتر تاسیس می‌شود. هیئت مدیره خانه تئاتر دیروز در جلسه خود پس از درخواست‌های هنرمندان مختلف در رشته‌هایی چون طراحان حرکات موزون، تئاتر کودک و نوجوان و آهنگساز مصوب کرد تا این سه انجمن در خانه تئاتر در سال 1384 تاسیس شود.
لذا خانه تئاتر از تمام فعالان این رشته دعوت می‌کند که با تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیئت موسس این انجمن‌ها را در خانه تئاتر شکل دهد. بدین منظور خانه تئاتر در حال پی‌گیری و مکاتبه با فعالان این رشته است تا هر چه زودتر این انجمن‌ها در خانه تئاتر تاسیس و به خانواده تئاتر ایران در خانه تئاتر بپیوندند.
اعلام برنامه تله تئاتر انجمن کارگردانان
انجمن کارگردانان خانه تئاتر چهار تله تئاتر بزرگ را برای اعضای خود به نمایش درمی‌آورد. به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر چهار تله تئاتر”هملت” به کارگردانی پیتر بروک، ”لیرشاه” به کارگردانی شش کارگردان معاصر آلمان، ”گالیله” به کارگردانی مانفرد وکورد و”یواخیم تکنسر” و”آوای غمناک طبل‌ها” به کارگردانی آرین منوشکین به ترتیب سیزدهم آذر، یازدهم بهمن و نهم اسفند ماه 1384 ، رأس ساعت 18 در محل سالن اجتماعات خانه تئاتر برای اعضای انجمن به اجرا در خواهد آورد. شایان ذکر است تمامی اعضای خانه تئاتر با هماهنگی با هیئت مدیره انجمن کارگردانان می‌توانند از این برنامه دیدن کنند.
مجمع عمومی انجمن نمایشنامه‌نویسان
مجمع عمومی دو سالانه انجمن نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر شنبه 19 آذر 1384 رأس ساعت 18 در محل سالن اجتماعات خانه تئاتر برگزار می‌شود. در این جلسه نمایشنامه‌نویسان این انجمن هیئت مدیره خود را برای دو سال آینده انتخاب خواهند کرد. همچنین به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر هیئت مدیره سابق انجمن گزارش عملکرد خود و همچنین بازرس این انجمن گزارش عملکرد دو سالانه هیئت مدیره را برای اعضا قرائت خواهند کرد.
لازم به ذکر است تمامی اعضا که تمایل دارند خود را کاندید هیئت مدیره این انجمن کنند تا 16 آذر ماه 1384 فرصت دارند که با مراجعه به خانه تئاتر ثبت نام کنند.