در حال بارگذاری ...

چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان در زاهدان آغاز شد

مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه جوان با سخنرانی دبیر جشنواره در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ادبیات زاهدان آغاز شد و با اجرای ۶ نمایش از شهرستان‌های تهران، کرمان و اصفهان تا شب گذشته در این تالار ادامه یافت.

مهر: مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه جوان با سخنرانی دبیر جشنواره در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ادبیات زاهدان آغاز شد و با اجرای 6 نمایش از شهرستان‌های تهران، کرمان و اصفهان تا شب گذشته در این تالار ادامه یافت.
چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان با دبیری محمود صابری و با توجه به موضوع اعتیاد در جوانان در حالی کار خود را در زاهدان آغاز کرد که هنوز تعدادی از گروههای شرکت‌کننده در راه هستند و به مقصد (زاهدان)نرسیده‌اند. گروههای حاضر در جشنواره هم با مشکلات فراوانی در طول سفر زمینی مواجه بودند.
نمایش‌های "عبادت و عنایت" به کارگردانی رحمان محمدی از زنجان، "اصول یک بازی" به کارگردانی محمد دین‌دشتی از ایرانشهر، "شادترین دیدار در سالگرد طلاق" به کارگردانی مشترک ویدا جعفری و ابوذر ساعدی از تهران، "سپید مثل..." به کارگردانی احسان جانمی از اصفهان و "تنها وینستون بکشی" به کارگردانی علی جامی از زاهدان، امروز از ساعت 15 تا 20 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ادبیات زاهدان اجرا می‌شوند.
جلسات نقد و بررسی این نمایش‌ها و کارگاه آموزشی نقد نیز فردا ساعت 10 صبح با حضور بابک فرجی،‌ مسئول کارگاههای نقد حوزه هنری تهران، در سالن همایش‌های صدا و سیمای زاهدان برگزار می‌شود. در این نشست‌ها با حضور هنرمندان و منتقدان تئاتر شهرستان زاهدان، آثار نمایشی روز قبل جشنواره به صورت میزگرد و تبادل نظر مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
چهارمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه جوان که با همکاری حوزه هنری زاهدان برگزار می‌شود، تا روز شنبه 12 آذر ماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 30/17 روز شنبه برگزار می‌شود.