در حال بارگذاری ...

ژاله علو، اکبر زنجانپور و میکائیل شهرستانی در شبکه جوان رادیو

نمایش”آرامش مردگان” به کارگردانی میکائیل شهرستانی،”بازگشت هملت” به کارگردانی اکبر زنجانپور، ”شایسته قضاوت” به کارگردانی ژاله علو طی این هفته از شبکه جوان رادیو پخش می‌شود.

شبکه جوان رادیو شش اثر نمایشی به کارگردانی ژاله علو، اکبر زنجانپور، میکائیل شهرستانی، جواد پیشگر، مجید حمزه و همایون ایرانپوی را برای پخش در هفته آینده آماده کرده است.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”آرامش مردگان” به کارگردانی میکائیل شهرستانی و تهیه‌کنندگی فرهنگ جولایی با صدابرداری علی حاجی‌نوروزی شنبه، ”بازگشت هملت” به کارگردانی اکبر زنجانپور و تهیه کنندگی شهلا نیساری با صدابرداری پیروز صدرایی یکشنبه، ”شایسته قضاوت” به کارگردانی ژاله علو و تهیه کنندگی فریبرز گلبن دوشنبه، ”حکایت غلام نیک‌ سیرت” به کارگردانی جواد پیشگر و تهیه کنندگی فرهنگ جولایی چهارشنبه، ”همبرگر” به کارگردانی مجید حمزه به تهیه کنندگی فریبرز گلبن پنج شنبه، نمایش”مهمان ناخوانده” به کارگردانی همایون ایرانپوی و تهیه کنندگی مهتاب امینی جمعه از این شبکه پخش می‌شود.
شبکه سراسری رادیو نمایش”فریاد خاموش” کار مجید حمزه و تهیه کنندگی عزرا وکیلی با صدابرداری علی حاجی‌نوروزی را در هفته آینده پخش می‌کند.
شبکه فرهنگ نیز در برنامه”از رمان تا نمایش” به سردبیری نادر برهانی‌مرند نمایش”شاهزاده سرخ پوش” را آماده پخش دارد که همایون ایرانپوی آن را کارگردانی کرده است. این نمایش توسط عزرا وکیلی تهیه شده و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری آن را انجام داده است.
محمد عمرانی با کارگردانی نمایش”عین‌الدوله” برای شبکه تهران رادیو در هفته آینده میهمان شنوندگان این شبکه است. این نمایش را مهتاب امینی تهیه کرده و صدابرداری آن را نیز علی حاجی نوروزی انجام داده است.
طی هفته آینده رادیو سلامت به سردبیری شهلا دباغی نیز در ساعت 9 صبح هفت نمایش رادیویی پخش خواهد کرد. نمایش‌های”من می‌توانم”، ”هم اتاقی”، ”روز امتحان”، ”غذا خوردن”، ”رقابت”، ”نامزدی” و”خانه جدید” از شنبه تا جمعه از این شبکه پخش می‌شوند.