در حال بارگذاری ...

هرمز هدایت و نگارش نمایشنامه”آماده‌گاه”

هرمز هدایت، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر گفت:با وجود مشغله‌ای که دارم، سعی می‌کنم که تا پایان سال جاری نگارش این متن را به پایان برسانم اما از حالا نمی‌توانم اطلاعات دقیق‌تری را نسبت به این متن ارائه کنم. چرا که هنوز تالار خاصی را برای اجرای آن در نظر نگرفته‌ام ولی به طور قطع با نمایش”هفت کردار” که متن کلاسیک و ایرانی بود بسیار متفاوت است.

هرمز هدایت مشغول نگاشتن نمایشنامه”آماده گاه” است که به گفته خودش تا پایان سال جاری نگارش آن به اتمام خواهد رسید.
هرمز هدایت، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«نگارش نمایشنامه ”آماده گاه” را از اواسط سال جاری آغاز کردم و قصد داشتم که طی چند ماه آن را به پایان برسانم، اما به دلیل مشغله کاری و حضور در مجموعه”یک مشت پر عقاب” امکان این کار فراهم نشد.»
نویسنده نمایشنامه”آماده گاه” در ادامه افزود:«با وجود مشغله‌ای که دارم، سعی می‌کنم که تا پایان سال جاری نگارش این متن را به پایان برسانم اما از حالا نمی‌توانم اطلاعات دقیق‌تری را نسبت به این متن ارائه کنم. چرا که هنوز تالار خاصی را برای اجرای آن در نظر نگرفته‌ام ولی به طور قطع با نمایش”هفت کردار” که متن کلاسیک و ایرانی بود بسیار متفاوت است.»
گفتنی است هرمز هدایت تا کنون نمایش‌هایی چون”از پا نیفتاده”، ”سربازها”، ”چایخانه باغ پریان” و .... را کارگردانی کرده و در نمایش‌هایی چون”تنبور نواز”، ”کبودان و اسفندیار” و... ایفای نقش داشته است.