در حال بارگذاری ...

ده نمایش برای شرکت در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشگاهی انتخاب شدند

بعد از بازبینی تمامی آثار شرکت‌کننده در بخش مسابقه و جنبی تهران توسط هنگامه مفید، مرضیه محبوب و شادی‌ پورمهدی ۱۰ نمایش برای شرکت در بخش مسابقه و ۱۳ نمایش برای شرکت در بخش جنبی تهران انتخاب شدند.

نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشگاهی با اجرای بیست و سه نمایش از تهران وهشت نمایش از مناطق کار خود را اواسط اسفند ماه آغاز می‌کنند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، بعد از بازبینی تمامی آثار شرکت‌کننده در بخش مسابقه و جنبی تهران توسط هنگامه مفید، مرضیه محبوب و شادی‌ پورمهدی 10 نمایش برای شرکت در بخش مسابقه و 13 نمایش برای شرکت در بخش جنبی تهران انتخاب شدند.
بر اساس همین گزارش: نمایشهای «‌افسانه کلاغ» به کارگردانی رویا پاشاکی و فرهاد درودگر، « سندباد» به کارگردانی فرهاد شاکری و فاطمه سلمانی، « حکایت طبیب اجباری» به کارگردانی مارال میزان، «روشنایی شهر» به کارگردانی آرش تنهایی، « انتظار در کافه پارکر» به کارگردانی مرتضی سعیدیان و حسین زینالی، « خون مقدس» به کارگردانی افشین قاسمی،« بهشت مترسک» به کارگردانی ستاره نظری، « لباس فرفری» به کارگردانی مهدیه اخوان نیک، « شیر و فیل» به کارگردانی حامد ذبیحی، « نیمکت و صندلی» به کارگردانی ندا هادیان و نسیم جنابی در بخش مسابقه اجراء می‌شود.
براساس همین گزارش: « زینگول» به کارگردانی هدیه حاج طاهری و شیدا مرادی، « خرگوش و ستاره‌ها» به کارگردانی شیدا مرادی، « خاله پیرزن و عمو نوروز» به کارگردانی مریم برزوئیان، « بغلم کن تا دمپایی نیومده» به کارگردانی طلیعه طریقی، « مبارک قرن بیستم» به کارگردانی کامبیز جهانگیری، « خروس وعروس» به کارگردانی مرجان قربانی، « خواب» به کارگردانی ناصر نجفیان، « شاید سیندرلا» به کارگردانی ساحل ایزدپناه، « فیلسوف جوان» به کارگردانی زهرا کریمی، « دیو ودلبر» به کارگردانی نسیم یاقوتی، « مرگ فروشنده» به کارگردانی حسین زینالی، « بادهای پاییزی» به کارگردانی لیلا مکانی، « گل لینئوم» به کارگردانی سعیده رحمانی در بخش جنبی شرکت‌ کرده‌اند.
همچنین در بخش ملی - مذهبی که برای نخستین بار به بخشهای جشنواره تئاترعروسکی دانشگاهی اضافه شده است نمایش « اون پایین چه خبره؟ » به کارگردانی هادی حسنعلی شرکت می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا زمان برگزاری جشنواره چند نمایش دیگر هم به این بخش اضافه شود.
جهان نور مهربخش، محمداعلمی و حسین ضیایی به عنوان هیات بازبین مناطق نمایشهای « هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب، « اسب آبنوس» به کارگردانی محمدحسن نجفی، « خاله جون بازی» به کارگردانی سمیرا علی‌پور « توپ قلقلی و سفینه فضایی» به کارگردانی زهره نصیری‌پور، « آوای خلقت» به کارگردانی فریدون احمدی، « انگشتر تو بزن رو زبونت» به کارگردانی لیلا شهابی‌نیا و « درخت بخشنده» به کارگردانی امیر جاودانی زرین را برای شرکت در بخش مسابقه و « کدوی بدمزه و پیرزن خوشمزه» به کارگردانی محسن عظمی‌پویا را برای شرکت در بخش جنبی برگزیده شدند.
لازم به ذکر است که نهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی از 13 تا 21 اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.