در حال بارگذاری ...

رحمت امینی:شرایط بازگشایی خانه ی کوچک نمایش فراهم نیست

ایسناراه‌اندازی « خانه کوچک نمایش» مستلزم فراهم شدن صندلی‌های مناسب برای تماشاگر و استخدام مسئول سالن است. رحمت امینی، مدیر گروه نمایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به خبرنگار هنری ایسنا، گفت: مدیریت دانشکده ...

ایسناراه‌اندازی « خانه کوچک نمایش» مستلزم فراهم شدن صندلی‌های مناسب برای تماشاگر و استخدام مسئول سالن است.
رحمت امینی، مدیر گروه نمایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به خبرنگار هنری ایسنا، گفت: مدیریت دانشکده قولهای مساعدی برای رفع برخی از کمبودهای پیش روی « خانه کوچک نمایش» داده است و تا وقتی شرایط مساعدی برای جایگاه تماشاگران فراهم نشود، فردی مسئولیت نظارتی این تالار را به عهده نگیرد، امکان بازگشایی آن نیست.

وی ادامه داد:‌خوشبختانه گروه نمایش دانشکده هنر و معماری یکی از فعال‌ترین گروههای دانشجویی تئاتر را دارد و از این جهت ما برای آماده‌سازی نمایش مشکلی نداریم و ترجیح می‌دهیم اجرای این تالار را در شرایطی آغاز کنیم که همه چیز به بهترین صورت آماده شده باشد تا شروع محکمی برای فعالیتهای این تالار داشته باشیم.

امینی همچنین در پاسخ به دلایل عدم پذیرش مسئولیت «خانه کوچک نمایش» به دانشجویان این رشته، گفت: مسئولی که کارنظارت این تالار را به عهده می‌گیرد باید پاسخگوی هنر مسائل تالار باشد و به این جهت من صلاح نمی‌دانم که دانشجویان نمایش را وارد این حوزه بکنیم، هر چند که عده زیادی از این افراد آمادگی همکاری همه جانبه را با ما دارند.

این کارگردان تئاتر در پایان،اظهار امیدواری کرد : تا پایان سال 84 بتوانیم دومین مراسم نکوداشت را برای دکتر احمد دامود که از اساتید ویژه دانشگاه آزاداست برگزار کنیم و با فراهم شدن بقیه امکانات «خانه کوچک نمایش» مقدمات برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی و اجراهای تئاتر را در سطح دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشکده فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که «خانه کوچک نمایش» تابستان امسال افتتاح شد و نخستین برنامه اجرایی آن مراسم نکوداشت اکبر رادی بود و بعد از آن هیچ اجرا و برنامه دیگری در این تالار برگزار نشد.