در حال بارگذاری ...

غرفه انتشارات نمایش در سالن انتظار تالار اصلی تئاترشهر

از بین این کتاب‌ها که مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی است می‌توان به نمایشنامه‌هایی چون”مرده شور” نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص، نمایش”در ادب معاصر عرب”، ”دفتر تقلید ۱”، ”قصه‌ها و نمایشنامه‌های تخت حوضی” به روایت زنده یاد حسن شمشاد به اهتمام داود فتحعلی‌بیگی و ... اشاره کرد.

انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی، در دومین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اقدام به برپایی غرفه فروش کتاب کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این غرفه که تا پایان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برپاست، شامل 300 عنوان کتاب از محصولات انتشارات نمایش است.
از بین این کتاب‌ها که مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی است می‌توان به نمایشنامه‌هایی چون”مرده شور” نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص، نمایش”در ادب معاصر عرب”، ”دفتر تقلید 1”، ”قصه‌ها و نمایشنامه‌های تخت حوضی” به روایت زنده یاد حسن شمشاد به اهتمام داود فتحعلی‌بیگی، ”کیوگن” (نمایش شادی بخش ژاپنی) نوشته مژده شمسایی، ”برخورد نزدیک از نوع آخر” نوشته چیستا یثربی، ”مقدمه‌ای بر نمایش سنتی ژاپن” نوشته لاله تقیان، ”خواب در فنجان خالی” نوشته نغمه ثمینی، ”پل” نوشته محمد رحمانیان و ... اشاره کرد. همچنین فصلنامه تئاتر از شماره یک تا 20 در این غرفه وجود دارد.
گفتنی است این غرفه از ساعت 15 تا 21 در طول جشنواره برپا خواهد بود.