در حال بارگذاری ...

کیمیایی، بهرام رادان و لیلا حاتمی در جشنواره تئاتر فجر

تئاتر ما پس از سالها که در مهجوریت قرار داشت کم کم به به سمت روزهای اوج حرکت می‌کند و امیدوارم در سالهای نه چندان دور شاهد تئاتر غنی و صاحب سبک در جهان باشیم.

همزمان با ایام برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سینمایی‌ها به تماشای نمایش یک زن، یک مرد نشستند.
به گزارش روابط عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش‌ ”یک زن، یک مرد“ به کارگردانی ”آزیتا حاجیان“ که در بخش تولیدات منتخب 84 و در تالار اصلی تئاتر شهر شب گذشته به روی صحنه رفت در اجرای آخر این نمایش، اهالی سینما میهمان ویژه این نمایش بودند. مسعود کیمیایی، امین حیایی، مهناز افشار، لیلا حاتمی و علی مصفا، شقایق فراهانی، پولاد کیمیایی، داریوش ارجمند و بهرام داران از میهمانان ویژه نمایش یک زن، یک مرد بودند. این در حالی است که همزمان با جشنواره تئاتر فجر، جشنواره فیلم فجر در حالی برگزاری است و اهالی سینما به تماشای نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمدند.
مسعود کیمیایی، پس از پایان نمایش‌ در حالی که در بین مخاطبان تئاتر قرار داشت درباره جشنواره تئاتر فجر گفت: هنر نمایش ویژگیهایی دارد که در هیچ هنر دیگری نیست. اجرای زنده بازیگران نمایش تئاتر مقدس است و باید به اهالی این هنر خسته نباشید گفت.
امین حیایی نیز درباره برگزاری جشنواره تئاتر گفت: تئاتر ما پس از سالها که در مهجوریت قرار داشت کم کم به به سمت روزهای اوج حرکت می‌کند و امیدوارم در سالهای نه چندان دور شاهد تئاتر غنی و صاحب سبک در جهان باشیم. حیایی که در جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های ستاره‌ها و شام عروسی حضور دارد در ادامه یادآور شد: علاقه شدیدی دارم تا برای اجرای یک نمایش به روی صحنه بروم و شاید این علاقه بیش گذشته برایم مهم باشد.
نمایش یک زن، یک مرد به کارگردانی ”آزیتا حاجیان“ شب گذشته پس از پشت سر گذاشتن دو اجرا جای خود را به نمایش ”بامبی 8“ از هلند داد.
گفتنی است بیش از این، استاد محمدرضا شجریان“ نیز از نمایش ”اپرای رستم و سهراب“ دیدن کرده بود.