در حال بارگذاری ...

برنامه نمایش‌های خیابانی سومین روز جشنواره

نمایش‌های خیابانی تهران عبارتند از نمایش‌های”این گروه خشن” به کارگردانی حمیدرضا مرادی ساعت ۳۰/۱۵ در فضای باز تئاترشهر و”خاطره نحل‌ها” به کارگردانی ایرج کله‌جاهی اصل ساعت ۱۶ و”قایم باشک” به کارگردانی بهنام هدایتی ساعت ۳۰/۱۶ در ضلع شمالی بوستان دانشجو اجرا می‌شود.

11 نمایش خیابانی از تهران در چهارمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در چهارمین روز برگزاری این جشنواره پنج نمایش از شهرستان‌های بروجن، ملایر، زاهدان، سیاهکل و بوشهر نیز اجرا می‌شوند.
نمایش‌های خیابانی تهران عبارتند از نمایش‌های”این گروه خشن” به کارگردانی حمیدرضا مرادی ساعت 30/15 در فضای باز تئاترشهر و”خاطره نحل‌ها” به کارگردانی ایرج کله‌جاهی اصل ساعت 16 و”قایم باشک” به کارگردانی بهنام هدایتی ساعت 30/16 در ضلع شمالی بوستان دانشجو اجرا می‌شود.
نمایش‌های”دست از سرم بردار” به کارگردنی ابوذر چهل‌امیرانی ساعت 17 و”همه جا آسمان...” به کارگردانی جمشید عسگری ساعت 30/15 در بوستان راه‌آهن اجرا می‌شود.
فرهنگسرای بهمن نیز میزبان نمایش”جان سخت” به کارگردانی محمد بی‌ریا است که ساعت 30/16 دقیقه اجرا می‌شود. در این روز نمایش‌های”سنگ صبور” به کارگردانی امیر مسیبی ساعت 30/16 در فرهنگسرای شفق”دانشجو” و”طالب” به کارگردانی عبدالرضا فریدزاده ساعت 16 در بوستان خیام اجرا می‌شود.
خانه فرهنگ فدک نیز شاهد اجرای نمایش”دو برادر” به کارگردانی پژمان کاشفی است که در ساعت 30/16 دقیقه اجرا می‌شود. نمایش‌های”ارث پدری” به ارگردانی جمشید عسگری ساعت 17 مقابل تالار وحدت و”برادر جان” به کارگردانی عقیل تقی‌زاده ساعت 16 در بوستان لاله اجرا می‌شود.
بنا به این گزارش در بخش نمایش‌های شهرستان، نمایش‌های”نیله‌سوار” به کارگردانی احمد مردانی از بروجن ساعت 15 در فضای باز تئاترشهر و”سنگ، کاغذ، قیچی” به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر ساعت 30/17 در ضلع جنوبی بوستان دانشجو، نمایش‌های”هامون هامون است” به کارگردانی غلامرضا پودینه از زاهدان ساعت 30/16 در باغ هنر و”آفتو چک گیر” به کارگردانی محمود فرض‌نژاد از سیاهکل ساعت 16 در بوستان شهر و نمایش خیابان”از ت تا میم” به کارگردانی محمدرضا دیناروند از بوشهر ساعت 30/16 روبروی تالار مولوی اجرا می‌شود.