در حال بارگذاری ...

اجرای چهار نمایش در بخش بین‌الملل سومین روز جشنواره

نمایش‌های”صخره‌های آبی” نوشته و کار ایزومی آشیزاوا محصول مشترک ژاپن و رومانی به مدت ۳۵ دقیقه طی ساعات ۱۷ و ۳۰/۱۹ در تالار سایه و”یوری سام” نوشته جان گریدیاگا و آندرلیپوس از اسپانیا طی ساعات ۱۶ و ۳۰/۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار قشقایی اجرا می‌شود.

چهار نمایش در بخش بین‌الملل جشنواره، در سومین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در سومین روز برگزاری این جشنواره نمایش‌های”بادبزن جوانی” نوشته وسنا بالاباینک و کارگردانی یوشکو یووانچیک از کشور کرواسی ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تالار هنر و”بامبی 8” نوشته مشترک یواخیم استاونویتروپل‌ون‌درلان و کارگردانی لیس ون‌درکلیج از هلند طی ساعات 30/17 و 21 به مدت 70 در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شوند.
همچنین نمایش‌های”صخره‌های آبی” نوشته و کار ایزومی آشیزاوا محصول مشترک ژاپن و رومانی به مدت 35 دقیقه طی ساعات 17 و 30/19 در تالار سایه و”یوری سام” نوشته جان گریدیاگا و آندرلیپوس از اسپانیا طی ساعات 16 و 30/20 به مدت 70 دقیقه در تالار قشقایی اجرا می‌شود.
اما در این روز پنج نمایش از آثار منتخب تولیدات 1384 نیز اجرا می‌شوند که به ترتیب عبارتند از: نمایش”ملودی شهر بارانی” نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان ساعت 30/19 به مدت 125 دقیقه در تالار وحدت، نمایش”خواستگاری” نوشته و کار عظیم موسوی ساعت 17 به مدت 80 دقیقه در تالار سنگلج، ”رویای یک عکس” نوشته و کار مسعود رایگان طی ساعات 16 و 30/19 به مدت 90 دقیقه در تالار کوچک مجموعه تئاترشهر و”حکایت ناتمام آن زن خوشبخت” نوشته کبرا مولانژاد و کارگردانی فرهاد شریفی طی ساعات 30/18 و 20 به مدت 50 دقیقه در سالن نو مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شوند. در این روز”اپرای عروسکی رستم و سهراب” نوشته و کار بهروز غریب‌پور ساعت 19 به مدت 90 دقیقه در تالار فردوسی و در بخش پایان‌نامه‌های برتر دانشکده‌های هنری تهران نمایش”جایی دیگر” نوشته و کار هادی حجازی‌فر از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس طی ساعات 15 و 17 به مدت 70 دقیقه در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.
بخش تولیدات جدید جشنواره نیز در این روز میزبان نمایش”امشب باید بمیرم” نوشته و کار نصرالله قادری است که طی ساعات 30/17 و 20 به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود.
نمایش”دو متر در دو متر جنگ” نوشته حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان نیز در بخش تجربی طی ساعات 15 و 30/19 دقیقه به مدت 50 دقیقه در کارگاه نمایش اجرا می‌شود.