در حال بارگذاری ...

برنامه چهارمین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر

دو نمایش از آثار منتخب جشنواره‌های استانی در چهارمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

دو نمایش از آثار منتخب جشنواره‌های استانی در چهارمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در این بخش نمایش”مرگ در ساعت مرغابی” نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی محمدجواد طاهری از قم طی ساعات 17 و 30/19 به مدت 70 دقیقه در تالار سایه، نمایش”نبرد” نوشته و کار ساسان قجر از زنجان در ساعات 16 و 30/19 در تالار کوچک، روی صحنه می‌روند.
همچنین در این روز سه نمایش در بخش بین‌الملل، پنج نمایش در بخش آثار منتخب تولیدات 1384 و یک نمایش در بخش پایان‌نامه‌های برتر دانشکده‌های هنری تهران روی صحنه می‌رود.
در بخش آثار منتخب تولیدات 1384 نمایش‌های”ملودی شهر بارانی” نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان ساعت 30/19 به مدت 125 در تالار وحدت، ”دن کامیلو” نوشته و کار کورش نریمانی طی ساعات 16 و 30/20 به مدت 75 دقیقه در تالار قشقایی، ”حکایت ناتمام آن زن خوشبخت” نوشته کبرا مولانژاد و کارگردانی فرهاد شریفی طی ساعات 30/18 و 20 به مدت 50 دقیقه اجرا می‌شود.
در همین بخش، کارگاه نمایش نیز طی ساعات 15 و 30/19 به مدت 65 دقیقه میزبان نمایش”مکبث” نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی آرش دادگر و تالار فردوسی میزبان نمایش”اپرای عروسکی رستم و سهراب” نوشته و کار بهروز غریب‌پور ساعت 19 به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود.
بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر نیز در چهارمین روز برگزاری خود، میزبان سه نمایش است که به ترتیب عبارتند از: نمایش‌های”هابیل و قابیل” نوشته گوشو تکدی داناتارو و کارگردان گوچمراد بکیف از ترکمنستان در تالار سنگلج و در ساعات 17 و 19 و”بادبزن جوانی” نوشته و سنا بالابانیک و کارگردانی یوشکو یووانچیک از کرواسی که در ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تالار هنر اجرا می‌شود. در نمایش”جاده” نیز نوشته جرالد تئوبالتز و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی از آلمان طی ساعات 30/17 و 20 به مدت 80 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود. نمایش”دو دلقک و نصفی” نوشته جلال تهرانی و کارگردانی وحیدآقاپور نیز در بخش پایان‌نامه‌های برتر دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر طی ساعات 15 و 17 به مدت 50 دقیقه در تالار مولوی اجرا می‌شود.