در حال بارگذاری ...

امین تارخ:برپایی یک جشن تئاتری در مراسم اختتامیه جشنواره فجر

امیدواریم بتوانیم دو، سه ساعتی که مراسم را برگزار می‌کنیم، برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم تا خاصیت و ویژگی‌ جشن بودن این رویداد مهم فرهنگی دیده شود.

امین تارخ، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون، کارگردان مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، امین تارخ با اعلام این خبر گفت:«پس از گفت‌وگو با مسئولان برگزاری جشنواره بیست‌وچهارم، تصمیم گرفتم تا مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر را در خور و شایسته این هنر نمایشی برگزار کنم.»
تارخ درباره برنامه‌ها و آیتم‌های مراسم اختتامیه گفت:«امیدواریم بتوانیم دو، سه ساعتی که مراسم را برگزار می‌کنیم، برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم تا خاصیت و ویژگی‌ جشن بودن این رویداد مهم فرهنگی دیده شود.»
وی تصریح کرد:«چون اختتامیه جشنواره، پایانی است بر یک جشنواره، تصمیم داریم به امید این که جشنواره دیگری هم داشته باشیم مراسم را به پایان ببریم. تئاتر مادر هنرهای مختلف است. تئاتر سرویس دهنده بسیاری از هنرهاست بنابراین باید جشن این هنر در خور و شایسته هنرمندان این هنر برگزار شود.»
وی در ادامه اظهار داشت:«سعی می‌کنیم نکاتی را در ارتباط با موسیقی و حرکت داشته باشیم تا تنوع برنامه‌های جشن حفظ شود.»
تارخ با اشاره به درگذشتگان اخیر عرصه تئاتر و هنر گفت:«تصمیم داریم تا در این مراسم یادی کنیم از این درگذشتگان تا یاد و خاطره آن‌‌ها دوباره برای اهالی هنر زنده شود.»
تارخ از علی معلم منتقد سینما به عنوان مجری مراسم اختتامیه نام برد و گفت:«به شیوه اکثر مراسم‌های اختتامیه بخش جایزه هم داریم که توسط تشکل‌های فرهنگی به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.»
وی همچنین در ادامه یادآور شد:«بهراد جوانبخت طراحی دکور مراسم را بر عهده دارد.»
امین تارخ در پایان گفت:«تمام تلاش ما این است که در مراسم پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شاهد برگزاری یک جشن تئاتری برای هنرمندان این هنر مقدس داشته باشیم.»