در حال بارگذاری ...

”فنز” به تالار وحدت آمد

پرویز پرستویی(فرانکی شلتون)، ترانه علیدوستی(اگنس شلتون)، حبیب رضایی(سانی شلتون)، مهتاب نصیرپور(نانسی شلتون) و احمد مهران‌فر(جی‌جی) در ”فنز” ایفای نقش می‌کنند.

نمایش”فنز” به کارگردانی محمد رحمانیان و با بازی پرویز پرستویی با پایان نمایش”ملودی شهر بارانی” در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش”ملودی شهر بارانی” به کارگردانی هادی مرزبان که طی دو شب در تالار وحدت روی صحنه رفت جای خود را به نمایش”فنز” به کارگردانی محمد رحمانیان داد.
نمایش”فنز” که در بخش تولیدات منتخب 84 در جشنواره حضور دارد، در تابستان امسال نیز در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت و با استقبال بسیاری از اهالی این هنر روبرو شد.
روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد:«پیش فروش هر چهار اجرای نمایش”فنز” در همان روزهای اول به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود این نمایش یکی از پر تماشاگرترین نمایش‌های جشنواره بیست‌وچهارم باشد.
در این نمایش پرویز پرستویی(فرانکی شلتون)، ترانه علیدوستی(اگنس شلتون)، حبیب رضایی(سانی شلتون)، مهتاب نصیرپور(نانسی شلتون) و احمد مهران‌فر(جی‌جی) به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین عادل فردوسی‌پور صدای گزارشگر فوتبال را در این نمایش اجرا خواهد کرد.
نمایش”فنز” بعد از نمایش‌های”مرغ دریایی من”، ”خروس”، ”مصاحبه”، ”اسب‌ها” و ... از آثار برجسته محمد رحمانیان به شمار می‌رود.