در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش‌های خیابانی جشنواره در ششمین روز

نه اثر نمایش خیابانی از تهران و هفت نمایش خیابانی از شهرستان در ششمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود.

نه اثر نمایش خیابانی از تهران و هفت نمایش خیابانی از شهرستان در ششمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، آثار نمایش خیابانی شهرستانی شرکت کننده در این جشنواره عبارتند از نمایش‌های”چتری برای من” به کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه ساعت 15 و”کاش آدم‌ها این طور...” به کارگردانی امیر زینال‌پور از خوی ساعت 30/15 در فضای باز تئاترشهر اجرا می‌شود.
همچنین نمایش‌های”معرکه یک پهلوان” به کارگردانی محمد زارع‌زاده از سقز ساعت 16 در ضلع شمالی بوستان دانشجو، ”بای سیکل ران” به کارگردانی محسن عبدلی از مراغه ساعت 16 در بوستان شهر و”زندانی فراری” به کارگردانی مختار محمدی از مریوان ساعت 30/15 در بوستان راه‌آهن اجرا می‌شود. نمایش”در تماس” به کارگردانی خداداد خدام از اراک ساعت 30/16 در فرهنگسرای شفق و”مد” به کارگردانی فرهاد شکرالله‌زاده از رودسر ساعت 16 در بوستان خیام اجرا خواهد شد.
بنا به این گزارش نمایش‌های خیابانی که از تهران در این روز اجرا می‌شود عبارتند از: نمایش‌های”خاطره نخل‌ها” به کارگردانی ایرج کله‌جاهی‌اصل ساعت 30/16 در ضلع شمالی بوستان دانشجو و”قایم باشک” به کارگردانی بهنام هدایتی ساعت 17 و”سنگ صبور” به کارگردانی امیر مسیبی ساعت 30/17 در ضلع جنوبی بوستان دانشجو اجرا می‌شود.
همچنین نمایش‌های”این گروه خشن” به کارگردانی حمیدرضا مرادی ساعت 30/16 در خانه هنرمندان، دست از سرم بردار” به کارگردانی ابوذر چهل‌امیرانی ساعت 30/16 در فرهنگسرای بهمن، ”دو برادر” به کارگردانی پژمان کاشفی ساعت 16 در بوستان ملت و”جان سخت” به کارگردانی محمد بی‌ریا ساعت 30/16 در خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود.
در این روز نمایش‌های”همه جا آسمان...” به کارگردانی جمشید عسگری ساعت 17 روبروی تالار وحدت و”طالب” به کارگردانی عبدالرضا فریدزاده ساعت 30/16 روبروی تالار مولوی اجرا خواهد شد.