در حال بارگذاری ...

نمایش”باغ آلبالو”در ششمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

نمایش”باغ آلبالو” اثر آنتوان چخوف محصول کشور روسیه در ششمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

نمایش”باغ آلبالو” اثر آنتوان چخوف محصول کشور روسیه در ششمین روز برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”باغ آلبالو” به کارگردانی ویکتور گولچنکو در بخش بین‌الملل این جشنواره به مدت 160 دقیقه طی ساعات 33/17 و 20 در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود. در همین بخش سه نمایش دیگر نیز در همین روز اجرا می‌شود که عبارتند از نمایش‌های”شیطان با سه شاخ طلایی” نوشته اف.کی.واشر و کارگردان دیتر کومل از آلمان ساعت 30/18 به مدت 150 دقیقه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر، ”کاغذ بازی” نوشته گروه تئاتر پاپیه و کارگردانی یوهانز والکمن از آلمان ساعات 17 و 30/19 به مدت 70 دقیقه در سالن سایه و”بادبزن جوانی” نوشته وسنا بالابانیک و کارگردانی یوشکو یووانچیک از کرواسی ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تالار هنر اجرا می‌شود.
بنا به این گزارش بخش آثار منتخب تولیدات 1384 در ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر چهار نمایش شرکت دارند. در این بخش نمایش‌های”فنز” نوشته و کار محمد رحمانیان ساعت 30/19 به مدت 90 دقیقه در تالار وحدت، ”زیر بال فرشتگان” نوشته و کار نادر برهانی‌مرند طی ساعات 16 و 30/20 به مدت 75 دقیقه در تالار سایه، ”کبوتری ناگهان” نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی عباس غفاری و”اپرای عروسکی رستم و سهراب” نوشته و کار بهروز غریب‌پور ساعت 19 به مدت 90 دقیقه در تالار فردوسی اجرا می‌شود.
در این روز بخش تولیدات جدید این جشنواره نیز میزبان نمایش‌های”آیه‌های غربت” نوشته و کار رضا صابری از مشهد است که طی ساعات 15 و 17 به مدت 90 دقیقه در تالار مولوی اجرا می‌شود.
بخش تجربی این جشنواره نیز نمایش”قدم زدن روی ابر با چشمان بسته” نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی آروند دشت‌آرای طی ساعات 15 و 30/19 به مدت 70 دقیقه در کارگاه نمایش اجرا می‌شود. در بخش منتخبان آثار برتر جشنواره‌های استانی نیز نمایش‌های”شامگاه شوم” نوشته و کار رامین راستی از تبریز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در تالار سنگلج و”دانه‌های انار” نوشته و کار سنا نعمتی از تبریز طی ساعات 16 و 30/19 به مدت 50 دقیقه در سالن کوچک مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.