در حال بارگذاری ...
گزارش افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در تماشاخانه ایرانشهر

اصلانی: به سینما کوچ کردم، آن‌جا هیچ خبری نیست

زنگ افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی خسرو احمدی توسط فرهاد اصلانی نواخته و اجراهای عمومی این نمایش در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر آغاز شد.

به گزارش سایت ایران تئا‌تر، مراسم افتتاحیه نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»، شامگاه سه‌شنبه 13 مردادماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان به هنرهای نمایشی برگزار شد. در این مراسم برخلاف روال مراسم‌های افتتاحیه تماشاخانه ایرانشهر که مسعود فروتن در جایگاه مجری قرار می‌گیرد، امیر پاسنگی، یکی از کارمندان مجموعه ایرانشهر اجرای برنامه را به عهده داشت.

در ابتدای این مراسم، فرهاد اصلانی سخنانش را به شوخی با برخی از عوامل نمایش اختصاص داد و گفت: «وقتی برای این مراسم و نواختن زنگ افتتاح با من تماس گرفته شد، بسیار خوشحال شدم. من و خسرو احمدی هم رفیقیم و هم چاقیم.»

 او با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه نمایش گفت: «زمانی که ما تئاتر کار می‌کردیم از این قرتی‌بازی‌ها نبود و به قول پیرمردها اینجا نبود، اینجا پادگان بود. من آخرین باری که تئاتر کار کردم به ده سال پیش برمی‌گردد. بعد از آن به سینما کوچ کردم که آنجا هم هیچ خبری نیست.»

این بازیگر سینما و تئاتر همچنین عنوان کرد: «زمانی که تئاتر کار می‌کردم در کنار علیرضا نادری بودم و بسیار از او یاد گرفتم و خودم را مدیون او می‌دانم و از سوی خسرو احمدی این نمایش را به او تقدیم می‌کنم.»

در ادامه این مراسم خسرو احمدی کارگردان نمایش در سخنانی کوتاه بیان کرد: «من بازیگری هستم که کارگردان خودم را خودم تولید کردم. خسته شدم از اینکه کارگردان‌ها پولم را خوردند. از کار کردن کنار پسرم علی قوت قلب می‌گیرم. از اینکه با جوانان کار می‌کنم خوشحالم، چراکه آنها نسل بسیار خوبی هستند.»

بعد از این سخنان زنگ افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به دست فرهاد اصلانی نواخته شد و هنرمندان و تماشاگران پوستر نمایش را امضاء کردند.

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی خسرو احمدی و براساس بر اساس فیلم فرانسوى «اسم» به نویسندگی ماتیو دولاپرت و الکساندر دولاپتولیر و کارگردانی اکساندر دولاپتولیر است. در این نمایش محسن کیایى، خسرو احمدى، ژاله صامتى، پژمان جمشیدى، سینا کرمى، شیوا ابراهیمى و فریده سپاه منصور به ایفای نقش می‌پردازند.

«پپرونی برای دیکتاتور» از تا 13 شهریورماه هر روز ساعت 19:30 در سالن ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط