در حال بارگذاری ...

محمد مطیع نمایش «زیر زمین» را افتتاح کرد

محمد مطیع بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما، سه شنبه 13 مردادماه، نمایش «زیر زمین» را افتتاح کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، محمد مطیع در مراسم افتتاح این نمایش گفت: «از همه کسانی که امروز برای دیدن این نمایش آمدهاند تقاضا دارم از تئاتر واقعی حمایت کنند. تئاتر ما روزگار خوبی ندارد. جامعه‌ای که مردمش به دنبال چهره و ستاره در پی یافتن سالن‌های تئاترش باشند بدون شک روزگار خوبی ندارد.»

او ادامه داد: «در زمان ما مدلی از تئاتر وجود داشت که تنها در لاله‌زار در دسترس بود اما امروز آن مدل تئاتر در اکثر سالن‌ها وجود دارد. نسل ما برای این تئاتر زحمات زیادی کشید اما امروز نامی از آن نسل نیست. گویی اصلا وجود نداشته‌اند.»

مطیع در بخش دیگری از سخنانش گفت: «چهار سال پیش در سوئد جوانی به من زنگ زد و گفت نمایشی دارم که می‌خواهم شما در آن بازی کنید. من نه او را می‌شناختم نه اسمش را شنیده بودم اما نمایشنامه‌اش را خواندم و آمدم. امروز خوشحالم که در آن نمایش بازی کردم چون دوستش داشتم همانطور که این نمایش  آرش عباسی را دوست دارم.»

در مراسم افتتاحیه نمایش «زیر زمین» هنرمندانی چون مصطفی مختاباد، شهرام کرمی، علی شمس، افشین زارعی، مهران نائل و شیرین یزدان‌بخش حضور داشتند.

نمایش «زیر زمین» با بازی الهام شعبانی و بهنام شرفی هر روز ساعت 19:30 در خانه موزه استاد انتظامی واقع در قیطریه (بلوار اندرزگو)، روبروی بلوار کاوه، خیابان شهید احمدی به صحنه میرود. 




مطالب مرتبط

نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام
نقد و نظری بر نمایش «خانم آقای جرج کلونی» نوشته متین ایزدی و کار مونا صوفی

داستانی دیرهنگام

احمدرضا حجارزاده: سال‌هاست خاورمیانه و انبوه حوادث بی‌پایانش به عنوان محور جذابی برای تولید آثار ادبی و تصویری، مورد توجه نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران و جهان قرار گرفته است. گرچه چندان ...

|