در حال بارگذاری ...

نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شد

نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور مسئولان 15 مردادماه برگزار شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این جلسه مهدی شفیعی با اشاره به ضرورت بازتعریف رویکردهای انجمن هنرهای نمایشی، رسالت هیئت مدیره جدید را افزایش ظرفیتهای اجرایی انجمن، تقویت تئاتر استان‌ها با رویکرد اجرای عمومی، اهمیت دادن به استعدادهای حوزه ادبیات نمایشی و تلاش برای در اختیار گرفتن اماکن کالبدی تئاتر در سراسر کشور عنوان کرد.

وی ترکیب هیئت مدیره انجمن را که برخوردار از تجربه مدیریت کلان تئاتر کشور، چهرههای آکادمیک تئاتر و آشنا به علم مدیریت فرهنگی هستند را امیدوار کننده دانست.

در این جلسه قادر آشنا به عنوان عضو هیئت مدیره که سابقه مدیریت مرکز هنرهای نمایشی را نیز در کارنامه کاری خود دارا است با اشاره به ضرورت توسعه توانمندی انجمن، خواستار ارائه چهره جدیدی از انجمن با رویکردی علمی که فرصت ترویج تئاتر را تسهیل کند، شد.

دکتر سعید اسدی و رحمان سیفی‌آزاد نیز با تأکید بر کشف آسیب‌های فعالیتی انجمن، به مواردی هم چون آموزش مستمر تئاتر در مرکز و شهرستان‌ها و پرهیز از برنامه‌‌های کلیشه‌ای اشاره کردند.

ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت موجود انجمن، شرحی از رویکردهای حمایتی انجمن از گروه‌های نمایشی، اصلاح آیین‌نامه شعب تاسیس شعب استانی و تلاش برای راه‌اندازی درگاه جامع تئاتر ایران به اعضای هیئت مدیره ابراز کرد.

قادر آشنا، رحمان سیفی‌آزاد، جواد مستخدمی، سعید اسدی و ارمغان بهداروند اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران هستند.

قادر آشنا مدیر کل اسبق هنرهای نمایشی و معاون فعلی آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی هنر و سعید اسدی دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فجر هستند.




مطالب مرتبط

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|