در حال بارگذاری ...

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» تا ششم شهریور به صحنه می‌رود

نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری و کار محسن علیخانی که تاریخ اتمام آن 15 مردادماه درج شده بود،تا ششم شهریور در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که اثر برگزیده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است تا اوایل شهریورماه در تئاتر باران به صحنه خواهد رفت.

محسن علیخانی کارگردان نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» در همین رابطه خاطرنشان کرد: «این نمایش یک بار در سال ۷۹ در نوزدهمین جشنواره فجر توسط گروه تئاتر زیتون اجرا شد. اما این کار در حقیقت اصلا بازتولید نمایش سال ۷۹ نیست بلکه اجرای نمایش «سعادت لرزان...» سال ۹۴ است.»

علیخانی با بیان اینکه اساسا بازتولید یک اجرا کار اشتباهی است، بیان کرد: «هر نمایشی در هر برهه‌ای زاویه‌دیدهای جدید را می تواند تعریف کند و گروه اجرایی هم بر اساس زاویه دیدجدید یک اجرای جدید را ارائه بدهند.»

مهدی سلطانی‌سروستانی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، فرزین صابونی، پونه عبدالکریم‌زاده، مریم باقری و فهیمه امن‌زاده در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.




مطالب مرتبط

همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد
همزمان با زادروز دکتر علی رفیعی

نشست اکران فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» برگزار شد

نخستین برنامه نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم‌تئاتر «خانه برناردا آلبا» اختصاص داشت.

|