در حال بارگذاری ...

معرفی شورای انتخاب دو بخش صحنه‌ای و باران جشنواره تئاتر شهر

سیاوش چراغی‌پور، محمودرضا رحیمی، پریسا مقتدی، افشین زارعی و مهرداد کورش‌نیا به عنوان اعضا شورای انتخاب بخش‌های صحنه‌ای و باران چهارمین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، پنج هنرمند تئاتر، سیاوش چراغی‌پور بازیگر تئاتر، محمودرضا رحیمی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، پریسا مقتدی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، افشین زارعی بازیگر تئاتر و مهرداد کورش‌نیا نویسنده و کارگردان تئاتر، نمایش‌های تولید شده برای دو بخش رقابتی صحنه‌ای و باران را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

بازبینی بخش صحنه‌ای و باران از چهارشنبه  28 مرداد در فرهنگسرای بهمن آغاز و این شورا طی هشت روز، 63 نمایش متقاضی حضور در جشنواره تئاتر شهر که به مرحله بازبینی رسیده‌اند را خواهد دید.

در بخش باران، نمایش‌هایی با مضامین اعتقادی و دینی حضور دارند. در بخش صحنه‌ای جشنواره نیز آثاری با مضامین شهر و شهروندی به رقابت می‌پردازند.

بازبینی آثار متقاضی این دو بخش چهارشنبه چهارم شهریورماه، به پایان می‌رسد و آثار منتخب برای شرکت در جشنواره چهارم، طی دو روز معرفی می‌شوند.

چهارمین جشنواره تئاتر شهر سازمان فرهنگی هنری شهر تهران از 26 شهریور تا دوم مهرماه در تالار ها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

تجلی خواب یونگ در «روزی روزگاری سمنگان»

مریم سلیمی*: «روزی روزگاری سمنگان» به نویسندگی نازنین گودرزیان و محمودرضا رحیمی به شخصیت جمعی یا اجتماعی افرادی می‌پردازد که اکنون، پس از سال‌ها دارای یک روح جمعی هستند. همان نسخه جهانی یونگ ...

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است
بازگشت محمودرضا رحیمی به صحنه تئاتر پس از 7 سال

«روزی روزگاری سمنگان» تلفیقی از واقعیت و خیال است

محمودرضا رحیمی، کارگردان نمایش «روزی روزگاری سمنگان» با بیان اینکه هیچگاه از تئاتر و کارگردانی دور نبوده است، می‌گوید این نمایش تلفیقی از واقعیت و خیال است از آدم‌های محله‌ای که هر روز شاهد اتفاقاتی اجتماعی_خانوادگی و همچنین حمله موشک‌ها و جنگنده‌های دشمن هستند.

|