در حال بارگذاری ...

معرفی شورای انتخاب بخش صحنه ای بیست ودومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

شهرام کرمی دبیر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از پنج هنرمند شناخته‌شده تئاتر برای انتخاب آثار متقاضی در بخش مسابقه صحنه‌ای، شورای انتخاب جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حسن دادشکر، سیدحسین فدایی‌حسین، مریم کاظمی، حسین صفی، ناصر آویژه به عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

حسن دادشکر بازیگر نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، با آثار خود در بین هنرمندان چهره‌ای شناخته‌شده است. سید حسین فدایی حسین نویسنده منتقد مترجم و پژوهشگر و محقق تئاتر، بیش از 30 عنوان اثر چاپ‌شده و پژوهشی از این هنرمند تاکنون چاپ شده و مریم کاظمی بازیگر و نویسنده و کارگردان که در چند سال اخیر با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان اجراهای موفق در این عرصه داشته از اعضاء شورای انتخاب هستند.

حسین صفی نویسنده و کارگردان و پژوهشگر تئاتر که چند عنوان کتاب از این هنرمند چاپ شده و ناصرآویژه کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان که در چندین دوره جشنواره کودک و نوجوان با اجرای نمایش حضور داشته از دیگر اعضا این شورا هستند.

شورای انتخاب با ارزیابی نمایش‌های متقاضی در دو بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان حداکثر شانزده نمایش را برای شرکت در جشنواره بیست‌ودوم انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند
شب‌چراغ نمایش «سلطان عمرا بمیرد» با حضور شهرام کرمی

تقدیر از هنرمندانی که نمایش ایرانی روی صحنه می‌آورند

شهرام کرمی، در مراسم شب‌چراغ «سلطان عمرا بمیرد» در تماشاخانه سنگلج، از اجرای نمایش‌های اصیل ایرانی در این سالن قدیمی، توسط هنرمندان استانی، قدردانی کرد.

|

خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد
خواسته حسن دادشکر از مدیر تالار هنر

بیشتر آثاری را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد

حسن دادشکر، پیشکسوت تئاتر ایران خطاب به مدیر تالار هنر گفت خواهشی که از شما دارم این است که بیشتر کارهایی را حمایت کنید که بر اساس اصول تئاتر و درام باشد. بعضی از کارها متاسفانه بخش موسیقایی‌اش آن قدر بالاست که محتوا، کارگردانی و بازی و عناصر اصلی درام را تحت تاثیر قرار ...

|

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|