در حال بارگذاری ...

نسیم ادبی با بازی در نمایش «ناسور» در جشنواره آیینی و سنتی حضور می یابد

نمایش «ناسور» به کارگردانی افسانه زمانی، نمایشی سه سویه است که به شیوه سکویی که از مشخص ترین ویژگی‌های نمایش‌های سنتی است اجرا می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نسیم ادبی، در جشنواره آیینی و سنتی امشب یک‌شنبه هشتم شهریور در نمایش «ناسور» به کارگردانی افسانه زمانی، به صحنه می‌رود، «ناسور» داستان زندگی دو زن است که رازهایی دارند، رازهایی که در طول نمایش گره گشایی می‌شوند، و درامی به وقوع می‌پیوندد که شیوه‌های نمایش ایرانی در آن بارز است.

نسیم ادبی همچنین از بازی در نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» خبر داد و اظهار کرد: این نمایش از چهارشنبه 11 شهریور در سالن باران به صحنه می‌رود، ساناز بیان، نویسنده و کارگردان این نمایش است.

 نسیم ادبی در مورد داستان این نمایش نیز توضیح داد: این نمایش، داستانی مستندگونه دارد که از واقعیت الهام گرفته است، داستان سه زن قاتل است که در برخورد با خبرنگاری، داستان‌های خود را روایت می‌کنند.

نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان و بازی بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیان‌پور، از 11 شهریور در سالن باران به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است
نشستی با بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس»

متن خوب راهنمای بازیگر است

بازیگران، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «سه شب با مادوکس» با بیان این‌که متن خوب راهنمای بازیگر است، از برتری تئاتر به نسبت سینما، به‌واسطه فرصتی که برای تمرین و کشف ریزه‌کاری‌های نقش به بازیگر می‌دهد، گفتند.

|

نظرات کاربران