در حال بارگذاری ...

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری: تماشاگران، سرمایه های حقیقی تئاتر هستند

نمایش «غروب روزهای اول پاییز» به کارگردانی علیرضا مهران روز گذشته دوشنبه ۱۶ شهریورماه، اجرای عمومی خود را طی مراسمی با حضور مسئولان و هنرمندان در تماشاخانه ماه حوزه هنری آغاز کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش «غروب روزهای اول پاییز» نوشته‌ مشترک اکبر حسنی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی و کار علیرضا مهران روز گذشته دوشنبه 16 شهریورماه،در اولین روز اجرای عمومی‌اش میزبان مسئولان و هنرمندان بود.

رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در ابتدای این مراسم گفت: تماشاگران، سرمایه‌های حقیقی تئاتر هستند. من بسیار بر سر شوق می‌آیم وقتی می‌بینم که صندلی‌های یک تماشاخانه پر از تماشاگر شده و براستی هم هیچ هدیه و تشویقی بهتر از استقبال تماشاگران برای یک گروه تئاتری نیست.

امینی افزود: این نمایش از جمله آثاری است که در راستای اهداف حوزه هنری تولید شده و به غیر موضوع آن، فرم و شکل اجرایی آن نیز بسیار قابل توجه است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: «معتقدم وضعیت کنونی تئاتر کشور، شایسته تماشاگران ما نیست. نهادها و مراکز باید دست به‌ دست هم دهند و از اجرای آثار نمایشی حمایت کنند.

رحمت امینی در پایان گفت: حضور و استقبال هنرمندان از این نمایش برای عوامل آن قوت قلب است. تماشاگران و مخاطبان می‌توانند خودشان مُبلغ این نمایش باشند تا زحمات گروه دیده شود.

«غروب روزهای اول پاییز» قصه زندگی خانواده‌ای است که پسرشان در آستانه ازدواج قرار دارد و پدر خانواده نیز برای صید به دریا رفته که این اتفاقات مصادف با آغاز حمله عراق به ایران می‌شود.

خاطرنشان می‌شود؛ ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی، شهره مکری، صفورا کاظم‌پور، حمید حبیبی‌فر و سایه کبیری بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه‌ ماه حوزه هنری، تماشاگر نمایش «غروب روزهای اول پاییز» باشند. تماشاخانه‌‌ ماه حوزه هنری در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع شده است.




نظرات کاربران