در حال بارگذاری ...

در پی استقبال مخاطب «کالیگولا» برای دومین بار تمدید شد

نمایش «کالیگولا» به طراحی و کارگردانی همایون غنی‌زاده به درخواست مخاطب برای دومین بار در تالار وحدت تمدید شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که براساس نمایشنامه‌ایی از آلبر کامو است، از 20 مرداد با 12 اجرا کار خود را سالن خصوصی هما روستا آغاز کرد. پس از آن، از هشتم شهریور اجرای خود را در تالار وحدت ادامه داد که به دلیل استقبال مخاطب از 23 شهریور ماه این اجرا به مدت هشت شب تمدید شد. حال پس از 30 اجرا این نمایش  برای چند شب محدود از اول مهرماه در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

صابر ابر، آتیلا پسیانی، امیر جدیدی، پانته‌آ پناهی‌‌‌ها، رامین سیاردشتی، جواد نمکی، مهدی کوشکی، داریوش موفق، علی باقری، فرشید شایسته بازیگران و شایا قاسم‌پور مترجم این نمایش‌ 180 دقیقه‌ای هستند.

همایون غنی‌زاده «کالیگولا» را پنج سال پیش در جشنواره تئاتر تالین (کشور استونی) و در بهار 1389 در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود. این نمایش بر پایه زندگی کالیگولا سومین امپراتور روم نوشته شده است که در ۲۱ سالگی بر تخت امپراتوری نشست و در سال ۴۱ میلادی کشته شد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگر «رکوئیم برای یک راهبه»

محسن علیمحمدی: اجرای ژنرال برای‌مان آرزو شده است

محسن علیمحمدی که نمایش «رکوئیم برای یک راهبه» را این روزها در تماشاخانه اهورا روی صحنه دارد، می‌گوید آرزو به‌دل مانده است تا پیش از آغاز اجرای عمومی کارش، با آسودگی خیال در سالن، تماشاگر اجرای ژنرال آن اثر باشد.  

|

نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی
نمایشگاه «شب عکس تئاتر» افتتاح شد

ثمره 40 سال دوستی حمید جبلی و آتیلا پسیانی

حمید جبلی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و جشن «شب عکس تئاتر» در خانه هنرمندان، با اشاره به دوستی 40 ساله‌اش با آتیلا پسیانی، عکس‌هایش از آثار به صحنه رفته گروه تئاتری «بازی» را به نمایش گذاشت.

|

نظرات کاربران