در حال بارگذاری ...

بازیگران سینما، به صحنه تئاتر می‌آیند

افشین اخلاقی در اولین تجربه کارگردانی خود نمایش «من ‌آنجا نیستم» را با بازی فرزاد حسنی و بهاره افشاری در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌برد  و معتقد است کنار هم قرار گرفتن عناصر تئاتری و سینمایی کیفیت نمایش را بالا می‌برد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، افشین اخلاقی در باره نمایش «من ‌آنجا نیستم» گفت: متن، داستانی اجتماعی دارد ودرباره جهان‌های موازی است و به مسئله انتخاب می‌پردازد.

 نمایش پنج کاراکتر دارد که بر اساس انتخاب‌هایشان، در شش موقعیت متفاوت قرار می‌گیرند.

اخلاقی در مورد شیوه اجرا و محل برگزاری نمایش گفت: سبک اجرا رئالیسم است اما در طراحی صحنه، سعی کرده‌ایم با حفظ رئالیسم، نگاهی مینیمال هم داشته باشیم.

او در مورد بازیگران نمایش خود که اغلب چهره‌های تلویزیونی و سینمایی هستند گفت: سینما و تئاتر فضای نزدیکی به هم دارند و این باور اشتباه است که اگردر نمایشی، بازیگر سینمایی بازی کند، کیفیت کار پایین می‌آید. 

افشین اخلاقی ادامه داد: فرزاد حسنی و علیرضا مهران  از اهالی تئاترهستند. در وضعیت کنونی هنر، باید کمی به فکر سرمایه‌گذاری و بازگشت قدیمی‌تر ها هم باشیم و از عناصر تئاتری دعوت کنیم اما بر اساس شخصیت و موقعیت نمایش می‌توان از بازیگران سینمایی هم استفاده کرد.

فرزاد حسنی، علیرضا مهران، بهاره افشاری، الناز حبیبی و سینا سهیلی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «من آنجا نیستم» نوشته مهدی میر‌باقری و کارگردانی افشین اخلاقی از 12 مهر تا 15 آبان در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران