در حال بارگذاری ...

شاید اصلاً نتوانم راه بروم.

در حال حاضر در حال نوشتن نمایشنامه‌ای هستم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام و گه گاه به سراغش می‌روم و می‌نویسم. در این نمایشنامه به معضلات و مشکلات روز می‌پردازم.

رضا کرم‌رضایی همچنان مشغول نگارش کتاب خاطراتش است که هم اکنون به مقطع زمانی حضور او در هنرستان هنرپیشگی تهران رسیده است.
رضا کرم‌رضایی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر درباره نگارش”کتاب خاطراتش” گفت:«کار به نیمه رسیده است. از کودکی‌ام و از ابتدا شروع کرده‌ام و اینک به دوره هنرستان هنرپیشگی تهران رسیده‌ام که فکر می‌کنم تا چند ماه دیگر نگارش این کتاب به پایان برسد.»
وی درباره انگیزه خود برای نگارش این اثر گفت:«به هر حال این خاطرات برای جوان‌هایی که دنبال هنر تئاتر می‌روند می‌تواند مفید باشد.»
وی ادامه داد:«برای چاپ این کتاب هنوز با هیچ انتشاراتی صحبت نکرده‌ام. در این کتاب از تمام کسانی که در روند زندگی‌ام حضور داشته‌اند یا با آنان برخورد، تماس و همکاری در تئاتر، تلویزیون و سینما داشته‌ام، نام برده‌ام.»
وی که آخرین بار نمایش”آقابزرگ‌ها” را در سال 81 در تالار مولوی اجرا کرده درباره فعالیت تئاتری خود گفت:«در حال حاضر در حال نوشتن نمایشنامه‌ای هستم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام و گه گاه به سراغش می‌روم و می‌نویسم. در این نمایشنامه به معضلات و مشکلات روز می‌پردازم.»
رضا کرم‌رضایی که از چهار ماه قبل به دلیل شکستگی پا در منزل بستری شده بود، اینک دو هفته است که گچ پایش را باز کرده است.
وی در این ارتباط به خبرنگار سایت ایران تئاتر گفت:«به علت بیماری امکان کار تئاتر نداشته‌ام. پس از چهار ماه که پایم در گچ بود به سختی راه می‌روم و شاید اصلاً نتوانم راه بروم. گرچه اینک در حال معالجه با فیزیوتراپی هستم.»
سایت ایران تئاتر برای این هنرمند پیشکسوت آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.