در حال بارگذاری ...

مهری مهرنیا؛بازیگرپیشکسوت تئاتر و سینمااز بیمارستان مرخص شد

متاسفانه تا زمانی که سالم و پرانرژی هستیم به سراغمان می‌آیند و به محض این که توان جوانی را از دست می‌دهیم مورد بی‌مهری و بی‌توجهی هنرمندان و مسئولان قرار می‌گیریم.

متاسفانه تا زمانی که سالم و پرانرژی هستیم به سراغمان می‌آیند و به محض این که توان جوانی را از دست می‌دهیم مورد بی‌مهری و بی‌توجهی هنرمندان و مسئولان قرار می‌گیریم.
مهری‌ مهرنیا یکی از بازیگران عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که فعالیت هنری خود را از دهه 20 آغاز کرد، این هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری که اواسط دی ماه در بخش ccu بیمارستان اقبال تهران بستری شد، چند روز قبل طبق صلاح دید پزشک معالج خود از این بیمارستان مرخص شد.
این بازیگر 88 ساله در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«حدود 30 سال قبل طی تصادفی دچار شکستگی استخوان شدم. کهنگی این زخم و کهولت سن باعث شد در بخش ccu بیمارستان بستری شوم اما متاسفانه طی این مدت هنرمندان و مسئولان هیچ توجهی به من نداشتند و این در حالی است که همگی می‌دانیم، دوران کهولت و بیماری در انتظار همه مردم است، بنابراین باید این نکته را در نظر گرفت که شاید این اتفاق برای سایر هنرمندان نیز رخ دهد.»
وی در ادامه افزود:«باعث تاسف است که هنرمندان فقط در صورت جوانی و فعالیت مستمر مورد توجه قرار می‌گیرند و طی دوران کهولت سن به فراموشی سپرده می‌شوند. در این جا لازم می‌دانم که به لطف مرحوم هادی اسلامی اشاره کنم که چنان چه برای حق و حقوق دوران کهولت من اقدام نمی‌کرد معلوم نبود که الان چه وضعیتی داشتم، به همین دلیل همواره دعاگوی او هستم و محبتش را فراموش نمی‌کنم، اکنون نیز یکی از هنرمندان جوان تئاتر در صورتی که وقت آزادی داشته باشد همچون یک فرزند به امور من رسیدگی می‌کند که امیدوارم همواره سالم و تندرست باشد.»
گفتنی است مهری مهرنیا تاکنون در بیش از 80 اثر سینمایی و مجموعه تلویزیونی ایفای نقش داشته و در چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن برای حضور در فیلم”تنوره دیو” شده است.
از نمایش‌هایی که این هنرمند در آن ایفای نقش داشته می‌توان به”حکایت شهر سنگی” به کارگردانی پروانه مژده و”دایی وانیا” به کارگردانی پری صابری اشاره کرد.