در حال بارگذاری ...

827 تماشاگر میهمان مجموعه تئاترشهر طی پنج روز

نمایش”روزهایی که به یادت گذشت” نوشته و کارگردانی سعید شاپوری در تالار کوچک پس از پنج اجرا ۳۰ تماشاگر و نمایش”محال هم ممکن است” نوشته و کارگردانی سیروس همتی که اجرای دوم تالار کوچک است بعد از سه اجرا ۲۹ تماشاگر داشت.

مجموعه تئاترشهر تهران از 24 بهمن تا 28 بهمن ماه جاری 827 تماشاگر داشت.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر با پایان همایش آئین‌های عاشورایی و در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)، شش نمایش در تالارهای تئاترشهر روی صحنه رفت.
نمایش”عادل‌ها” به کارگردانی دکتر قطب‌الدین صادقی در تالار اصلی که سه اجرای خود را پشت سر گذاشته 292 تماشاگر داشت.
”ملکه جنیان” نیز که امیر دژاکام آن را کارگرانی کرده در تالار چهارسو و طی پنج اجرا 271 تماشاگر داشت.
نمایش”اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند” به کارگردانی علی راضی که روی صحنه قشقایی است طی سه اجرا 146 تماشاگر و”در سایه سار سوگ سکوت” به کارگردانی سپیده نظری‌پور در تالار سایه 59 تماشاگر داشتند.
نمایش”روزهایی که به یادت گذشت” نوشته و کارگردانی سعید شاپوری در تالار کوچک پس از پنج اجرا 30 تماشاگر و نمایش”محال هم ممکن است” نوشته و کارگردانی سیروس همتی که اجرای دوم تالار کوچک است بعد از سه اجرا 29 تماشاگر داشت.
همچنین نمایش”عادل‌ها” به مدت 100 دقیقه و ساعت 19، ”ملکه جنیان” به مدت 60 دقیقه و ساعت 18، ”سایه سار سوگ سکوت” به مدت 45 دقیقه و ساعت 45/17 ، ”اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند” به مدت 60 دقیقه و ساعت 30/19، ”روزهایی که به یادت گذشت” به مدت 45 دقیقه و ساعت 30/17 ، ”محال هم ممکن است” به مدت 50 دقیقه و ساعت 45/18 اجرا می‌شوند.
گفتنی است دو نمایش”حقیقت دارد تو را در خواب بوسیدم” و”آب مرا قصه کرد” در تالار نو و کارگاه نمایش از اسفند ماه به جدول اجراهای تئاترشهر افزوده می‌شوند.