در حال بارگذاری ...

”حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده‌ام” نوشته میلاد اکبرنژاد با کارگردانی مهدی مکاری و عباس اقسامی در تالار نو تئاترشهر روی صحنه رفت

نمایش داستان”حر” و تردید اوست. حر در رویارویی با سپاه حسین دچار تردید می‌شود و در موقعیت انتخاب قرار می‌گیرد. او باید یکی از دو راه را برگزیند.

نمایش”حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده‌ام” نوشته میلاد اکبرنژاد با کارگردانی مهدی مکاری و عباس اقسامی در تالار نو تئاترشهر روی صحنه رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تئاترشهر، این نمایش در دومین همایش سراسری آئین‌های عاشورایی برنده جایزه اول طراحی صحنه، متن و آهنگساز، برنده جایزه دوم کارگردانی و بازیگری مرد و برگزیده طراحی صحنه و متن از نگاه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شده است.
بنا بر این گزارش نمایش داستان”حر” و تردید اوست. حر در رویارویی با سپاه حسین دچار تردید می‌شود و در موقعیت انتخاب قرار می‌گیرد. او باید یکی از دو راه را برگزیند.
طراح صحنه و لباس این نمایش رضا مهدیزاده و آهنگساز آن صابر جعفری است. بازیگران نمایش، سلمان خطی، علی تقی‌زاده، مهدی طهماسبی، سیدجواد حسینی، کیانوش حاجی‌زاده و آذر خوارزمی هستند.
نمایش”حقیقت دارد تو را در خواب بوسیده‌ام” هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19 در تالار نو روی صحنه می‌رود.