در حال بارگذاری ...

فراخوان نخستین جشنواره تئاتر جاودانگان همدان اعلام شد

به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این جشنواره اردیبهشت ماه ۱۳۸۵ با موضوع ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا در همدان برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین جشنواره تئاتر جاودانگان همدان اعلام شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این جشنواره اردیبهشت ماه 1385 با موضوع ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا در همدان برگزار می‌شود.
به دلیل فرصت محدودی که تا زمان برگزاری این جشنواره باقی مانده، مرحله بازخوانی از شرایط آن حذف شده است، همچنین بازبینی نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره در نیمه دوم فروردین ماه 1385 صورت خواهد گرفت.
بنا به این گزارش گروه‌های راه یافته به این جشنواره موظف به اجرای حداقل پنج اجرای عمومی قبل یا بعد از برگزاری جشنواره هستند و به تمامی گروه‌های راه یافته به جشنواره در بخش صحنه‌ای مبلغ 3000000 ریال و در بخش خیابانی مبلغ 400000 ریال اهدا می‌شود و به برگزیدگان بخش‌های مختلف براساس آراء هیئت داوران جوایزی تعلق خواهد گرفت. هنرمندان و افراد متقاضی شرکت در جشنواره لازم است یک نسخه از متن نمایش را به انضمام درخواست کتبی و مجوز متنی از نویسنده را حداکثر تا 15/12/1384 به آدرس: همدان، بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، اداره امور هنری، واحد هنرهای نمایشی ارسال کنند.