در حال بارگذاری ...

برگزاری دومین مسابقه نمایشنامه‌نویسی در همدان

این مسابقه در دو بخش دانش آموزی و بخش ویژه برگزار می‌شود و دانش آموزان دوره متوسط و پیش دانشگاهی، فرهنگیان و شرکت کنندگان آزاد می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

سازمان آموزش و پرورش استان همدان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان همدان، دومین مسابقه نمایشنامه‌نویسی را برگزار می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این مسابقه در دو بخش دانش آموزی و بخش ویژه برگزار می‌شود و دانش آموزان دوره متوسط و پیش دانشگاهی، فرهنگیان و شرکت کنندگان آزاد می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.
ویژگی‌های آثار شرکت کننده در این مسابقه، از این قرار است که نمایشنامه برای گروه سنی دانش آموزان دوره‌های راهنمایی و متوسط تنظیم شده باشد. همچنین نمایشنامه باید قابلیت اجرا توسط دانش آموزان را داشته باشد و زمان نمایشنامه جهت اجرا حداکثر 40 دقیقه باشد. شرایط و محدودیت‌های اجرای نمایش در مدارس رعایت شود.
شرایط شرکت در این مسابقه به ترتیب زیر است: نمایشنامه بایستی به صورت خوانا در یک روی کاغذ 4A نوشته شود، تکمیل فرم تقاضای شرکت و ارسال آن به همراه اثر به دبیرخانه مسابقه که البته کپی فرم نیز مورد قبول است. همچنین محدودیتی برای شرکت کنندگان در ارسال تعداد آثار وجود ندارد.