در حال بارگذاری ...

نیما دهقان با”دو متر در دو متر جنگ” با دعوت دیتر کومل به فرایبورگ آلمان می رود

طی دعوت‌نامه‌ای که با امضای دیتر کومل به اداره کل هنرهای نمایشی رسیده قرار بر این شده که این نمایش طی ۱۵ تا ۲۵ ژوئن در شهر فرایبورگ آلمان ۱۰ اجرا داشته باشد، اما عملی شدن این برنامه به اداره کل هنرهای نمایشی بستگی دارد.

نیما دهقان کارگردان نمایش”دو متر در دو متر جنگ” خبر از سفر به فرایبورگ آلمان داد. این نمایش که در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد مورد توجه دیتر کومیل که با نمایش شیطان با سه موی طلایی در این جشنواره حضور داشت، قرار گرفت برای اجرا و شرکت در جشنواره فرایبورگ به آلمان دعوت شد.
نیما دهقان کارگردان نمایش”دو متر در دو متر جنگ” در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« طی دعوت‌نامه‌ای که با امضای دیتر کومل به اداره کل هنرهای نمایشی رسیده قرار بر این شده که این نمایش طی 15 تا 25 ژوئن در شهر فرایبورگ آلمان 10 اجرا داشته باشد، اما عملی شدن این برنامه به اداره کل هنرهای نمایشی بستگی دارد.»
وی در ادامه افزود:«البته ما به صورت انفرادی نیز می‌توانیم عمل کنیم اما قصد داریم که این اقدامات با نظارت اداره کل هنرهای نمایشی انجام شود.»
دهقان قرار است این نمایش را با همان شیوه اجرایی جشنواره و با همان عوامل اجرا کند. هدایت هاشمی، فرزین صابونی، علی رضا محمدی و سینا رازانی بازیگران این نمایش هستند.